Var mı böyle bir örneğiniz?
Olma masını dilerim elbette ama olanlar paylaşırsa çok memnun olurum. Bir etkinlik için veri topluyorum..
Var mı böyle bir örneğiniz?
Olma masını dilerim elbette ama olanlar paylaşırsa çok memnun olurum. Bir etkinlik için veri topluyorum..
2022 yılında insülin direncine yakalandım haliyle kilo aldım, sana aşığım, benimle evlen diyen sevgilim, rakiplerin manken gibi seninle ne işim olur dedi ağladım , üzüldüm onu hayatımdan çıkardım ve kilo verip yendim direnci:)
Cevap
4Cevap
yok öyle bir şey
Pekii
Düğüne bir hafta kala terkedildim. Ev eşyalarına altınlara kadar herşeyi çaldı üstüne. İftiraları saygısızlıkları saymıyorum bile. şu an atlattım çok şükür diyorum ama o zamanlar incitmişti
Çok geçmiş olsun. Her anlamda incitmiş seni 🥺
Çok şükür ki evliliğin içine girmeden kurtulmuşsun ondan
Teşekkür ederim çok şükür 🎈
Bilmem çıkmadı sanırım 4 5 ay kötülükleri devam etti ailesindende çıkmadı gibi gözüküyor. Kötü insanlardı cidden. Annesinin sizin eşyalarınızı ben kullanıcam dediğini hatırlıyprum, kız kardeşinin kavga çıksın diye ağlama nöbetlerini… İlahi adalete güveniyorum ama elbet çıkacak
İşyerinde zorbalık küfür ve benim hicbisry yapamamam:)
Bu üstten alta hiyerarşik bir zorbalık mı?
Yoksa arkadaşlarından yansıyan bir durum mu
İkiside maalesef
Buna maruz kalmamalısın o da 9 aylık sende..
Haddini bilmez lafını bilmez kişilikler çok maalesef. Seni böyle invitmelerine müsaade etmemelisin
Dava ediyom
Helal kardeşime 🥲
Şimdi onlar düşünsün
Teşekkürler kötü insanlar olmasa keşke
Onlar bizim sınavımız
"İçinizden bazılarını bazıları ile sınayacağız" diyor rabbimiz🌸
Allah imtihandan kirlenmeden çıkayım nasip etsin hepimize ve hz eyüp peygamber sabrını ihsan eylesin, inşallah..
Amin cümlemize inşallah 🥹
Öyle özel bir şey yok ama insanlar genel olarak yetiyor işte
Annemin sevgilisine yazdığı mektubu okumuştum - ‘eğer istersen senin için çocuklarımı bile bırakırım ‘ diyordu, orada çok kırılmıştım
Ah çiçeğim 🥺
İnan ne diyeceğimi bilemedim
😊🙏🏻
Mutlu isminde koçum vardı, öldü. onu herşeyden çok severdim birde çaydanlık isminde tam 9.5 kiloluk tekir kedim. şerefsizin biri vurmuştu,15 sene önce... kim olduğunu bigün bulup onuda ben öldüreceğim. benim kin'im bitmez.
Annemle babam ayrıldıktan sonra yanlışlıkla 3 tabak yerine 4 tabak sofraya dizmistim. Cok aciticiydi
Kocaman sarıldım sana 🥺
Kiloma laf etmişti biri o
Ne demişti tam olarak
Göbeğin var falan demişti ben de evet ya falan dedim sonra da seni gezdiririm zayıflatırım falan fistan. Çok kırıldım, ayrıldım. Benim kiloma karışamaz.
Go girl!!!
Kimse senin sınırlarını ihlal edemez. Kendisine baksın, seni görmeden söylüyorum kızım çiçek gibisin 😊🤍kızlar olarak hepimiz öyleyiz
Evet çirkin kız yoktur!👻
🫶🤝
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?