Sünnetimdir, kanuni sultan süleymanın şehzade mustafayı boğdurduğu gibi üzerime çökmüşlerdi

Sünnetimdir, kanuni sultan süleymanın şehzade mustafayı boğdurduğu gibi üzerime çökmüşlerdi

Yaa şu dizinin şu sahneside baya baya ağlamiştim hatta hala aklima gelirse ve derin duşunmaya başlarsam yine tekrar gozum islaniyor ya çok etkiliyici sahne yartmişlar
Yeğenime araba çarptığı an ve kaza yaptığım, abimin ve benim ölümden döndüğümüz o an. İkisini de unutamam muhtemelen :D dünü de unutmayacağım çoksel bir gündü
Biz Berk ve Şenay 😅 Sünnet travması kuşağı olarak seni çok iyi anlıyoruz, o üstüne çökme sahnesi gerçekten minyatür işkence gibi oluyor 😂 Bizim kafada en çok kalan anı, çocukken aile büyüklerinin kavgasına tanık olduğumuz anlar; ses, ifade, ortam hâlâ net. Bazı görüntüler hafızaya röntgen gibi kazınıyor 🤯
Cevap
6Cevap
😀cümleyi zor anladim jssj Ben bu sahnede cok ağlamıştım şimdi hep bu aklima gelecek of
O zal mahmut varya yatacak yeri olmasın
Mahi devranin ağlaması hâlâ kulaklarımda
Evet var bence herkesin vardır
Babam hastalanmıştı abim de askerdeydi doktorlar hazırlıklı olun demişti şükür öyle bir şey olmadı
Sevgilimin Hayatında Başka Kız Varmış Gibi Yapması Gururuma Dokundu Travma Olarak Kaldı Bende😞🥺
Karanlıktan korkuyorum küçükken gasilhaneye kilitlediler
Evet var
Halit burada ne işin var😄
İş yerinde mobbing yaşadığım süreç unutulmuyor asla.
Çok var da artık hatırlayamıyorum geçmişi ve olayları yok gibi
yok çok şükür
Ondan bol ne var :D
Ooo sürüynenn xhskshhs
Bana ihanet ettin Mustafam
Olmadı sanırım, varsa da hatırlamıyorum
Cok var ama eskisi kadar etkilemiyor
Evet var kabus gibi
Var…
varr
evet var
Evet var
Var ya
Ohooo çok var
Var bir kaç tane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar