Günümüzde her erkek çalışan kadın mı ister?

Merak ediyorum. Ben mesela okudum okulu bitirdim ama işim yok yani. Çok mu kötü bir şey bu. Mesela biriyle tanışınca işim yok demeye çekiniyorum. Kızlar siz nasılsınız bu konuda?

Günümüzde her erkek çalışan kadın mı ister?
Cevapla