Benim bir arkadaş var çocukla yakın arkadaşım sosyal medya üzerinden takipleşiyoruz çocuk bir ikimizde lise mezunuyuz ayrı sınıflardanız okulda kendi sınıfında yumruk yumruğa kavga ettiği elemanlarla karne günü fotoğraf çekiliyor fotoyu okulun sayfasına atıyorlar ve beğeniyor ve sevmedigi insanlarla instagram üzerinden takipleşiyor insanlara rol yapıyor
Birde sınıfından 1-2 serseriyi okul zamanı dövmek istiyordu muşta ile vurucam falan diyordu o çocuga okula muşta getiriyordu birde insanlara sebebsiz yere iftira atan biri birbirlerine kinli insanlara bunu yaklaşık 3-4 kez yaptı insanlara birde çok iyi rol yapıyor okuldada sürekli benim yanıma geliyordu her teneffüs en yakını bendim biraz rahatsız oluyordum fiziği de çok zayıf boyu 1.70 falan eskiden 48 kiloydu şu an 63 kilo sizce çocuk neden bu kadar iki yüzlü sevmediği kekolarla karne günü resim çekildi ve WhatsApp tan öldürmek istiyorum dediği kekoların fotosunu beğendi sizce neden?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
1.70 boya göre fazla iddialı sen kaçsın
Ben 1.93 üm
Sessiz sakin kendi halinde birisin dimi
hayır konu o değil insanların arkasından dedikodu yapıyor serserilerden kekolardan nefret ettiğini söylüyor ama karne günü toplu foto çekildi fotoda nefret ettiği serserilerde vardı foto okulun sayfasında paylaşıldı ve fotoyu beğendi yumruk yumruğa kavga ettiği elemanlarla instagram üzerindende takipleşti çocuk yakın arkadaşım da bu kadar iki yüzlü olması beni delirtiyor sizce neden bu kadar iki yüzlü ve insanlara rol yapıyor
birde ikimizde asosyaliz çocuk bana ben asosyalim diyor kız arkadaşı var 9-10 tane Instagram da takipleştigi birde sözde asosyal kız arkadaşları var birde lise bitti lise mezunu olduk yazılım kursuna gidiyor çocuk birde sözde asosyal asosyalim diyor sizce neden bu kadar iki yüzlü?
ya böyle yalaka iki yüzlü işine geldiği gibi davranan insan çok uzak durulması gereken kraktersiz kişiler her ortamda vardır sanada bu denk gelmiş
Evet ben 1.93 üm ve sessiz sakin kendi halinde biriyim
Arkadaşım da asosyal ama bir garip asosyal sınıfında kavga ettiği kekolarla nefret ettiği kekolarla karne günü resim çekildi resim okulun sayfasında paylaşıldı ve resmi begendi
Birde arkadaşım okula muşta getiriyordu birinden satın aldı muşta ile bir kekoya vurmak istiyordu WhatsApp tan ben sakinleştiriyordum
o çocuklar sosyal eğlenceli dikkat çeken çocuklarsa ortam yapmaya çalışıp yakınlık kurmaya çalışıyor olabilir
Ya evet çok haklısınız çocukla dedikodu yapan birde sadece benim WhatsApp üzerinden ders notları iyi her sene takdir teşekkür alıyor meslek lisesinde okuyoruz da çocugu dıştan gören çok iyi biri asosyal melek gibi biri der ama ben yakın arkadaşıyım dedikodu da yapıyoruz ne kadar pislik iki yüzlü biri olduğunu iyi biliyorum millet iyi biri sanıyor asosyal diye ama değil
Çocugu dıştan gören saf iyi niyetli asosyal biri sanar ama alakası yok çocuk 6-7 kez insanlara iftira atmış biri
neden bu kadar iki yüzlü sıkıntılı bir tip sizce bence direk psikologa falan gitmesi lazım ama gitmiyor ailesi götürmüyor yani birde ben okulda sınıfta kavga olduğunda endişelenirim korkarım o sınıfta kavga olduğunda gülüyormuş sizce neden?
yok o çocuklar keko serseri zorba tipler sigara içen millete laf atan bu ne kadar iki yüzlü bir çocuk bende şaşırıyorum doğrusu nefret ettiğini söylüyor elemanlardan ama elemanlarla foto çekiliyor
bana elemanlardan nefret ettiğini söylüyor ama karne günü kekolarla toplu resim çekildi birde kavga ettiği çocukla Instagram dan takipleşti birde insanlara iftira atmayıda seviyor 4-5 kez attı baya baya sıkıntılı bir tip işte
millet bunu saf iyi niyetli asosyal sanıyor ondan fazla dokunmuyorlar ama ben en yakın arkadaşıyım bana güveniyor ve çocuk tam anlamıyla şeytan sınıfında dayak yiyen bir çocuk varmış çocuk dayak yerken gülüyormuş biri dayak yiyince gülen biri bu sizce normal mi
Birde arkadaşım 1.70 63 kilo ama tipi daha erkeksi olgun yani
Benim boyum 1.93 te saçlar sapsarı gözler mavi benim tip baya yumuşak bebeksi beni arkadaşımdanda güçsüz sanıyorlar ama ben aslında çok güçlüyüm kickboks biliyorum güçsüz sanılan güçlü biriyim ben tipten dolayı tip babyface te olgun değilim arkadaşta bunu biliyor zaten 1.93 boya güçsüz sanılıyorum
birde benim anlamadığım arkadaşımın bir hastalıgı daha var epilepsi hastası bu iki yüzlü çocuk epilepsi ilacı kullanıyor her gün düzenli ama yılda 1 kez falan nöbet geçiriyormuş epilepsiyi yenmesine az kalmış yaşlar 19 bu arada bu çocuk hep sakindi stresten uzak durdu acaba kullandığı epilepsi ilaçlarımı bunu sakinleştiriyor streste çünkü epilepsiyi tetikleyen bir faktör ben sordum ona alakası yok ilaç sadece nöbet geçirmemi engelliyor dedi ama bence kullandıgı ilaçlar bunu sakinleştiriyor sizcede olabilir mi?
?
Epilepsi iki boyutlu bi hastalık ya hocalık dinle alakalıdır ya da doktorluktur bu hareketleri falan bana pek normal gelmedi ama zaten karakteri kişiliği kötüyse ve milleti umursamayan biriyse kavga sırasında gülmesi çok normal çünkü ucu ona dokunmuyor ne halleri varsa görsün kafasında sen neden bunu o kadar taktın anlamadım bende lise öğrencisiyim ve bu tiplerden çok var yalaka ortamlara girmek için gotunh bile satarlar ikiyüzlü işine geldikleri gibi davranırılar
Haklısınız bende meraktan sordum sadece
haklısınız karakteri kişiliği kötü ama bunu sadece ben biliyorum diğer insanlar çocugu saf asosyal sanıyor ama çocuk saf asosyal değil
haklısınız epilepsi hastası ya her gün epilepsi ilacı içiyor birde çok sakin hiç stresli görmedim onu epilepsi ilaçları sakinleştiriyor galba
karakter deniyor galba iki yüzlü lüge benim karakterim böyle değil lakin
ee tamam zaten millete oynuyor göz boyuyor bu tarz kişiler yılan sinsi olur dediğim gibi her ortamda vardır çok takılma senin karakterini düşüncelerini etkilemesin sana bulaşmasın yeter bu arada sarışınlar ayrı çekici oluyor gen aktarımınız mükemmel sakın ondan yana şüphe etme
doğru yılan sinside millet onu epilepsi hastası asosayl saf biri sanıyor ama aslında evet yılan sinsi iki yüzlü biri tek arkadaşım o mecbur onla takılıyorum
ee peki sen niye böyle asosyalsin