Arkadaşım çok iyi rol yapıyor sizce neden?

Benim bir arkadaş var çocukla yakın arkadaşım sosyal medya üzerinden takipleşiyoruz çocuk bir ikimizde lise mezunuyuz ayrı sınıflardanız okulda kendi sınıfında yumruk yumruğa kavga ettiği elemanlarla karne günü fotoğraf çekiliyor fotoyu okulun sayfasına atıyorlar ve beğeniyor ve sevmedigi insanlarla instagram üzerinden takipleşiyor insanlara rol yapıyor

Birde sınıfından 1-2 serseriyi okul zamanı dövmek istiyordu muşta ile vurucam falan diyordu o çocuga okula muşta getiriyordu birde insanlara sebebsiz yere iftira atan biri birbirlerine kinli insanlara bunu yaklaşık 3-4 kez yaptı insanlara birde çok iyi rol yapıyor okuldada sürekli benim yanıma geliyordu her teneffüs en yakını bendim biraz rahatsız oluyordum fiziği de çok zayıf boyu 1.70 falan eskiden 48 kiloydu şu an 63 kilo sizce çocuk neden bu kadar iki yüzlü sevmediği kekolarla karne günü resim çekildi ve WhatsApp tan öldürmek istiyorum dediği kekoların fotosunu beğendi sizce neden?

Arkadaşım çok iyi rol yapıyor sizce neden?
Cevapla