İlahiyatci biri var mı aranizda ben kul hakkina girdim cok pismanim napcam?

Ben kul hakkina girdim. Ama o kisiyede bunu asla diyemem. esekler gbi pismanim. İlerde rabbimin cezasindan cok korkuyorum. Napcam

İlahiyatci biri var mı aranizda ben kul hakkina girdim cok pismanim napcam?
Cevapla