Biri bügün bana öyle dedi ama biraz alindim şahsen
Türk gurbetcileri türkiye için faydasi yok mu?
Türk gurbetcileri türkiye için faydasi yok mu?
Yok bence yaşamadıkları gelmedikleri ülke için oy kullanıyorlar atıp tutyorlar bura da olan biten den haberleri olmuyor ben şahsen bu çifte vatandaşlığa tamamen karşıyım bir Türk ya kendi ülkesin de adam gibi vatandaş olarak yaşamalı ya da hiç bağı olmamalı nere de yaşamak istiyorsa oranın vatandaşı olarak kalmalı.
Döviz girmesi dışında evet faydasız, hayır neyine alındığını anlamadım ülkede yaşamıyorsunki nasıl bir yararın dokunacak? anca gelip burada bozdurduğun para sayesinde ekonomiye katkı sağlıyorsun o kadar.
Onu diyen ahmak. Ne alakası var tam tersi adam orada çalışıp senede bir gelip burada harcıyor parasını ülkeye döviz giriyor. Onu diyen adam ne fayda sağlamış bide ona bakmak lazim.
İstersen hepsi gelsin de işsizlik artsın, adamlar ev alıyor, tatil yapıyor da bir şekilde döviz giriyor, orada bile Türk ürünü kullanan çok var, sadece siyasette pasifler
Cevap
9Cevap
değişir kişiye göre.. her insan aynı değildir benim için..
Turkiyede yaşayan turklerin faydasi var mı da yurtdisinda olanların faydasi olsun? burada yaşayanlarda kendi vatandaşımı nssil kazıklarım, tirtiklarim, çakallık yaparim, nasil üzerim, konusmamla sorduğum gıcık sorularla nasıl keyfini kaçırırım diye düşünüyor. Kendi ulkemizdekinin faydasi yokken disardakinin ne faydasi olacak. Bu devirde bu ülkede eurolarinizla burada cenneti yaşıyorsunuz zaten. Bize kimin ne faydasi olacak?
Kimsenin kimseye faydası olmak zorunda değil. Türkiyede yaşayan türkün başta kendisine faydası olması lazım. Yurtdışından gelecek üç beş dövizle koca ülkeyi kalkındırmaya çalışacaksak vay halimize
Gurbetçi kabul etmiyoruz kekem be. Onlar yatırımcı falan. Benim vatandaşım değil yani. Azerbaycan cartistan ozbekistan da dahil. Burada aynı şeyleri yaşayacak. Tabi sevenleri de var yalakaları çok da ben sevmem
ne alaka ya 😡
Gurbetçi olduğunu öğrenirsem ev yok gitsin parası var zaten basar parayı inşaat şirketinden alır. Keşke Türk haklarını alsalar buraya tatile geliyorlar o da vizesiz zaten
Gurbetçiler sıfır benim gözümde. Birde köyden akrabalarının yalakalıkları yokmu. Kula köle olmuşlar mk. Adam işsizlik maaşıyla geçiniyor hollandada köyüne dönünce kahraman gibi karşılıyorlar. Şırnakta askerlik yapan köyüne dönüyor kimse ilgi göstermiyor
Niye tatillerde gidip Euro bırakıyoruz, daha ne istiyorlar :D
Bende dedim bunu ama bi savaş çıksa felan dedi faydasiz kalacaksin dedi bana
Nerenin gurbetcisin?
Evet , oy kullanmaları saçma, burada bizi mahvedenlere oy veriyorlar, Avrupa'da sosyyalist takiliyorlar, ins bikac yıla tüm Avrupa'da ırkçı, faşistler iktidara gelir
Geçen bir yerde senin cevabini gormustum sevmek zorundasin diyordun sen gelme bence bu tur düşüncelere sahip olan kisilerin faydası olmaz ulkeye
ne alaka ben burada troll amaçli bazen yaziyorum bazende ciddiyim
Benim gurbetçilerle bi sorunum yok isteyen istediği yerde yaşasın ülkesinde yaşayıp kimin ne faydası var ki
her geldiklerinde onca para bırakıp gidiyorlar. Diyen kişi kuru cahilmiş takmazdım ben
gurbetciler euro getiriyor dogru neden cahil olsun ki?
tr için faydasız diyen cahildir dedim faydaları euro getirmeleri zaten
anladim tesekürler
Gurbetçiler kan emicilerdir
Ne gibi faydaları var?
oyunu kime veriyon
siyaset tutmuyorum
veriyon mu oy
Hayir
hedepli misin
hayir ne alaka be hdp oy mu verilir mal misin sen
vatan hainlerine niye oy atayim
kim siyaset tutmuyorum dese hedepli oluyo esmersin kürtsündür
Ne alaka Türküm ben
Her Kürte vatan haini degil ayrica
ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?