Eski eşle ikinci defa evlilik mantıklı mı? 7 ay oldu aynı evde yaşıyorlar. iyi görünüyorlar gibi böyle devam eder mi?

Abim eşiyle 3 ay evli kaldı anlaşamayip evden ayrıldı boşanma kararı aldı evden ayrildi o süreçte çocuk olunca bu süreçte tekrar eve geldi tekrar bir yıl evinde kaldi yine anlasamadilar bizim evde yaşamaya başladı. Evliligin ilk gununden beri sorunları vardı fiziksel şiddet de olmuş. esi ona psikolojik şiddet de uyguladı ve ona maddi manevi destek olmadığı için ayrılma kararı aldı. Cocuk olursa düzelir diye düşündü çocuk olunca da duzelmediler. Sonrasında evden çıktı bizde yaşadı 5 yılın sonunda eşinden bosanabildi. Esi ve eşinin ailesi de son bı yıllık boşanma sürecinde ailemizi hep rahatsız ettiler sürekli hakaretler küfürler ettiler. Bu arada abimin evlilikten kalan ve aileden kalan borcu var dörtyüz bin kadar. ailemin maddi gücü yok. destek çıkmadılar evden yavas yavaş gitmesini istediler gibi bişey oldu. Abim simdi eski eşiyle tekrar evlenmek istiyor. Abim eski esini sevmiyor ama çocuktan dolayı tekrar severim belki mecburum gidecem yerim yok diyor. Tekrar aynı hatayı yapmayacaz diyorlar duzeldik pismaniz diyorlar

Eski eşle ikinci defa evlilik mantıklı mı? 7 ay oldu aynı evde yaşıyorlar. iyi görünüyorlar gibi böyle devam eder mi?
Cevapla