Abim eşiyle 3 ay evli kaldı anlaşamayip evden ayrıldı boşanma kararı aldı evden ayrildi o süreçte çocuk olunca bu süreçte tekrar eve geldi tekrar bir yıl evinde kaldi yine anlasamadilar bizim evde yaşamaya başladı. Evliligin ilk gununden beri sorunları vardı fiziksel şiddet de olmuş. esi ona psikolojik şiddet de uyguladı ve ona maddi manevi destek olmadığı için ayrılma kararı aldı. Cocuk olursa düzelir diye düşündü çocuk olunca da duzelmediler. Sonrasında evden çıktı bizde yaşadı 5 yılın sonunda eşinden bosanabildi. Esi ve eşinin ailesi de son bı yıllık boşanma sürecinde ailemizi hep rahatsız ettiler sürekli hakaretler küfürler ettiler. Bu arada abimin evlilikten kalan ve aileden kalan borcu var dörtyüz bin kadar. ailemin maddi gücü yok. destek çıkmadılar evden yavas yavaş gitmesini istediler gibi bişey oldu. Abim simdi eski eşiyle tekrar evlenmek istiyor. Abim eski esini sevmiyor ama çocuktan dolayı tekrar severim belki mecburum gidecem yerim yok diyor. Cok Pismaniz duzeldik degistik diyorlar. Oldururuz diyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
bu soruyu kaç milyon kere daha görücez acaba... sıktı ya!!!
Veriyorsa olur
Ne alaka
Ayni evde
Ne alaka o zaman kimse bosanmasin
Sen geri birleştiler diyon
Daha önce niye boşandılar o zaman
Onuda onlara sor
Bildiğim için diyorum soruyorum sana
Veriyorsa evlilik sürer diyorsun ya
Tekrar baristiktan sonra veriyor ise evlilik surer
Peki önceden de veriyordu da niye boşandı diyorum anlamıyor musun
Anlıyorum ama onceden ayrilma aşamasında eminim vermeyi bıraktığı için ayrilirlar ama barisincs tekrat eskisi gibi verdiği için
Yani diyorsun ki cinsellik olunca evlilik yürür her şey odur ne kadar mantıklı düşünüyorsun
Sen sevmediğin için herkesi öyle sanıyorsun
Maddi manevi yanında olmadığı için ayrılma kararı aldı boşandı daha önce. hersey vermek olsaydı kimse bosanmazdi
Sen öyle avut kendini
tamam
Sen büyüyünce anlarsın herşeyin cinsellik olduğunu
Büyüyünce dediğin 30 yaşındayım
O zaman bilmen lazım böyle şeyleri
Mantığa bak sayginin sevginin olmadığı bı yerde cinsellik yaşansa ne yaşanmasa ne
Hergun psikolojik şiddet fiziksel şiddet olduğu yerde sumddetli gecimsizligin olduğu yerde e cinselliğinden bahsedilir
Saygi Sevgi yoksa tekrar birleşme olmaz ki zaten
22 yasindasin şimdi anladım niye böyle düşündüğünü mantıksız düşündüğünü
Sen ergensin daha erkekler 30 dan sonra olgunlasiyor büyüyunce herşeyin cinsellik olmadığıni öğrenirsin anlarsın
Seninde bekar olup böyle düşünmen anlaşıldı niye evlenenedigun
Olur işte mecburiyetten gidecek yerim yok demekten
Saçmalık olur bu dediklerin yaşadıktan sonra kadın o eve dönmez
Sevgi saygı anlayis güven empati iletişim yoksa istediği kadar cinsellik yaşansın kurtarmaz o evliliği
Eger sevgi saygı şiddet varsa o evlilik bitmiştir tekrar birleşmek için geriye ne kalir
Döndü psikilojik siideti uygulayan kadin gfiziksel şiddeti uygulayan adam
Hiç farketmez güzelim bak sen nerde yasiyon uzayda mi ben sana fisiksel şiddet uygulasam aramizda sevgi kalmasa herşeyi desek saygı bitse benle birak tekrar evlenmek konuşmak ister misin
Yok işte ben de onu diyorum ama onlar yaptılar tekrar aynı evde yaşıyorlar onun için korkuyoruz yine aynı şeyleri yaşayıp bosanirlar diye çünkü insanlar değişmiyor tekrar aynı kişiyi de sevemez insan
Ve en önemlisi biri dul kalmamak için diğeri mecburum diyerekten evlendiler
O zaman bu insanlardan birisinin akli dengesi yerinde değil
Yani ikisinin de değil çocuktan dolayı belki severim mantığı var adamda. ikisi de pismaniz ders cikardik diyorlar artık iyi olacaz diyorlar
Sevgi geri gelmez saygı da geri gelmez ve iki tarafta siddete meyilli gerçi ben ergenim anlamam
İlk cümlelerin direk cinselige yönelik olunca mantıksız geldi paragrafı okumamissin tam olarak demekki. ben de aynı şeyi söylüyorum çocuktan dolayı da kimse katlanmaz o zaman bı taraf sürekli alttan alacak hiç bişey yasanmamis varsayacaksin
Bunu kim yapar geriye de tek cinsellik geliyor herşeyin yaşandığı bir evlilikte her şey biymis ise başka ne gelir insanin aklına
Sevmediginle cinsellik yaşamazsın istemezsin abim oglumdan başka kimsem yok bu hayatta yalnız kalmaktan korkuyorum deyip gitti
Abinin o zaman o yaştan sonra kendini kimsenin kabul etmiceni yalniz kalmaktan korktuğunu söyleye biliyorsak bu yalnızlığın sebebi hem duygusal hem cinsellik diyebiliriz yine benim dediğime geldik
Tamam daabimin hayatında biri vardı aslında iki yıl bı birlikteliği oldu evlenmek istiyordu bizimle de tanıştırdı ama kız abimden ayrıldı abimi sorunlu görüp bitirdi
İste abini de bu kadin kabul etti ve abinde artık başkası kabul etmiceni bildigi için kadının herseyine evet deyip geri döndü
Abimin duygusal eksikliği çok çocukluktan gelen bı durum ve karşıya ilgi sevgi göstermeye aciz kendine gösterilmesini istiyor ama
Bak abini benden daha iyi tanidigin için benim dediğimi kabul et
Peki herseyine evet dersen ne kadar katlanabilirsin yine de onu diyorum ne kadar alttan alabilirsin ne kadar susabilirsin
Tükürdü günü yaladigin için böyle gider ayrıl barış
Şöyle diyeyim sana hayatından çıkan kız abin değer kıymet gostermiyor hasta olduğumda kötü gunumde yanımda olmuyor ağır bı tartusmamizda hakaret küfür ediyor sürekli herşeyde beni suçluyor ağır ithamlarda bulunuyor baskı uyguluyor kısıtlıyor beni dinlemiyor beni bana danismiyor fikrimi almıyor diyordu
Abin bencil birisi onuda bu kabul ediyor işte
Abine sahip çıkın bi daha ayrilirsa mastürbasyon bağımlı kalir elinden kaçırmasın
Valla sırf Cinsellik için kimse katlanmaz yine
Katlanir erkek olsan anlardin kadinlar her yaşta kendine partner bulabilir ama erkekler bulamaz ozellikle birazda sıkıntılı ise
Abindede o sıkıntılar olabilir
Olabilir
Amaan boş ver sen evlenmeye bak
O iş olmaz
Neden
Gecinemezler
Kimse değişmez mi mecburiyet olsa peki
Kimse değişmez bu şaşmaz bi gerçek
Sonuç yine aynı peki aynı kişiyi tekrar sevebilir ki insan
Aynı kişiyi sevebilir ama kisi ayni kisi olarak kalmaz
Yani sevemez o durumda
Bundan sonra sevemez
Anladim cocuk da kurtarmaz
Herhalde seninle ilgili soru