Abim eşiyle 3 ay evli kaldı anlaşamayip evden ayrıldı boşanma kararı aldı evden ayrildi o süreçte çocuk olunca bu süreçte tekrar eve geldi tekrar bir yıl evinde kaldi yine anlasamadilar bizim evde yaşamaya başladı. Evliligin ilk gununden beri sorunları vardı fiziksel şiddet de olmuş. esi ona psikolojik şiddet de uyguladı ve ona maddi manevi destek olmadığı için ayrılma kararı aldı. Cocuk olursa düzelir diye düşündü çocuk olunca da duzelmediler. Sonrasında evden çıktı bizde yaşadı 5 yılın sonunda eşinden bosanabildi. Esi ve eşinin ailesi de son bı yıllık boşanma sürecinde ailemizi hep rahatsız ettiler sürekli hakaretler küfürler ettiler. Bu arada abimin evlilikten kalan ve aileden kalan borcu var dörtyüz bin kadar. ailemin maddi gücü yok. destek çıkmadılar evden yavas yavaş gitmesini istediler gibi bişey oldu. Abim simdi eski eşiyle tekrar evlenmek istiyor. Abim eski esini sevmiyor ama çocuktan dolayı tekrar severim belki mecburum gidecem yerim yok diyor. Cok Pismaniz duzeldik degistik diyorlar. Oldururuz diyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer