Sevgilimden hamileyim. Bir hataydı oldu o ayrı da benim sorum detayda şimdiden teşekkürler?

O polis ben hukuk fakültesi öğrencisiyim. Ben öğrenciyim diye istememiştim evlenmeyi. O hep istiyordu. Bir kez birlikte olduk onda da olan oldu işte. Sonra birdaha olmayacağına söz verdi evlenene kadar. Neyse ertesi gün hapı da aldım ama değistirmis hapımı bilerek yaptı yani evlenmek zorunda olmam için. Ama işler hesapladığı gibi gitmedi. Ayrıldım çünkü ona çok kırgınım beni öğrenciyken zor durumda bıraktı birden aileme gidip evleniyorum nasıl diyeyim? Neyse ayrıldıktan sonra sürekli arayıp mesaj atmaya devam etti. Bebeği de aldıracaktım günah vs diye vazgeçirdiler. şu an 3 aylık. Evlenelim diyor barışalım hata yaptım haklısın vs... Evlenmezsek yakında karnın da belli olur daha çok sıkıntı olur kimseye anlatmadan olayı evlenmek istedigimizi söyleyip 1 2 ay içinde de evlenelim diyor. Ben hala barışalım ona kızgınım ama bu şekilde bana da zarar. Barışıp evlenmeli miyim? 2 aydır falan ayrıyim onunla hamile olduğumu öğrendiğimden beri. Ama hergün arıyor konuşmaya geldi okula. Mesaj atıyor... Bu arada ailemin onun varlığından bile haberi yok.

Sevgilimden hamileyim. Bir hataydı oldu o ayrı da benim sorum detayda şimdiden teşekkürler?
Cevapla