Sevgilim hamile olduğumu düşünüp benden ayrıldı? Uzun yazdım özür dilerim ama lütfen hepsini okur musunuz?

Sevgilimle 4 yıldır birlikteyiz son bir yıldır beraber yaşıyoruz. Hiç korunmadan ilişki yaşamadık ama ben korunuyordum o korunmuyordu sevmediği için. Bir haftadır çok midem bulanıyordu ve başka streslerden dolayı hep reglim gecikir yine gecikti. Ben midemin bulantısıyla uğraşıp her gece uyanıp öğürürken o sürekli "hamile mi kaldın, yok artık olamaz, çocuk değilsin neden korunmuyorsun" vs şeyler söyledi ve moralimi bozup beni de hamile olduğumu düşündürmeye başladı halbuki her zaman olan şeyler. Korunduğumu söyledim ama internetten doğum kontrol haplarının %100 korumadığını okumuş ve bana baskı yapıp yüklenmeye devam etti. Evde olduğumuz için ve eczaneler uzak olduğu için test de alamadım. Bunun üzerine bana sürekli beraber yaşayalım diye ikna etmeye çalışırken "iki yıla evleniriz, ben seninle evlenmek istiyorum" vs diyen adam şimdi "bak ben uzun müddet evlilik çocuk düşünmüyorum kariyerimin zirvesindeyim eğer düşündüğümüz şey olduysa çocuğu aldırır ayrılırız" demeye başladı. Ben de dayanamadım bugün onu terk ettim test alıp ailemin evine geldim test negatif çıktı arayıp ona söyledim "test negatif çıktı merak etme kendine iyi bak artık görüşmeyelim" dedim hala hastayım üşütmüşüm bir de üzerine bunlarla uğraştım. Şimdi arayıp mesaj atıp duruyor özür dilerim sinirliydim sana patladım senin geleceğini ilerisini düşündüm o yüzden korktum seni seviyorum lütfen dön diyor açmıyorum mesajlarına bakmamaya çalışıyorum üstten okuyorum. Artık onunla barışmak istemiyorum ama ondan intikam almak istiyorum gerçek yüzünü gördüm ne yapmalıyım?
Sevgilim hamile olduğumu düşünüp benden ayrıldı? Uzun yazdım özür dilerim ama lütfen hepsini okur musunuz?
Cevapla