Arkadaşlarımı istiyorum benimle her gün iletişim de olmak zorunda değiller mi her gün görüşmek zorunda değiller mi?

Siz arkadaşlarınızla her gün birbirinizi arar görüşür müsünüz? Bu sorum okula gitmeyenler için geçerli. Arkadaşlarim onları çok sıkıyorum diye biri beni hayatından çıkardı diğerine de ulaşamıyorum. Pek de arkadaşım yok açıkçası çok sıktım için. Ama her gün aranması görüşmek gerekmez mi ben mi hataliyim?
Arkadaşlarımı istiyorum benimle her gün iletişim de olmak zorunda değiller mi her gün görüşmek zorunda değiller mi?
Cevapla