Erkekler kızlara yürüdüğü için mi sinir eder?

Böyle gıcık, gıcık böyle öküzümsü öküzümsü davranmalarının sebebi cidden hoşlanmaları mıymış ay bundan 10 ay önce bir çocuk vardı sürekli gıcık davranırdı işte resmen kalbim kırılırdı neyse 10 ay boyunca biz yüz yüze çok görüşmedik ne münasebet zaten de bu beni instagramdan eklemiş ben bunu başka birisi sandım arkadaşım olan yani kötü düşünmediğim ekledim (eşek olduğum için) geride çıkaramadım ayıp olur diye sonra engelleyecektim hesabı dondurup unutup kendimi demeden ortak arkadaşımızla haber yollamış o kızı bana ayarlayın diye ulan ben depresyona girdim yaptığın zorbalıktan neyse böyle bunu yapı sonradan açılan tipler var demekki bu erkekler böyle öküzümsü bir taneside önümü kesiyordu eşoğuleşek

Erkekler kızlara yürüdüğü için mi sinir eder?
Cevapla