Sizce, hangi taraf haklıdır?
Mesela görsel haklı mı?

Ev sahipleri haklı
Kiracılar haklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce, hangi taraf haklıdır?
Mesela görsel haklı mı?

Görseldeki düşünceyi haklı bulmadım, görsele göre; ev sahibi haklı, kiracı haksız. Bu hayat pahalılığında 3500 lira kira verilmesi adaletsiz değil mi, oldu o zaman bedava otursun evin içinde. Kiracılar için de hayat zor lakin şu şartlar altında, bu hayat pahalılığında; 6000 lira gayet uygun, ev sahibi %200 zam yapmak istemiş lakin o ev sahibinin yerine de koymalı insan kendini, kim kiracısının evinde 3500 lira gibi bir fiyatla oturmasını ister ki, o ev sahibi de resmen kendini enayi, sömürülmüş gibi hisseder. Yasal zam %25 olabilir lakin buna bir koşul getirilmemeli, evde oturan kiracı normalde fazla ödüyorsa tabii ki kiracının hakkı korunmalı lakin kiracı uyguna oturuyorsa yasal zammın %25 olması ne kadar doğru, bu durumda mağdur olan ev sahibi olmuş olmuyor mu, mağdur olan ev sahipleri de var. Görsele göre ev sahibine hak veriyorum, adalet herkese eşit davranmak değildir, çünkü herkes eşit durumda değil, yasal zammın artış oranının herkes için %25 olması da adalet değildir, bu duruma bir sınırlama/bir koşul getirilseydi işte o vakit adalet olmuş olurdu.
Kimsenin suçu değil. Bu kadar ekomiyi bozanları başta tutanlar suçlu. İkisi de kendine göre haklı.
Eic için teşekkür ederim ✌️😊
Rica ederim 🙂
Cevap
1Cevap
Ülkede adalet yok her şey çok pahalı
Tamamen ev sahiplerinin insafına bırakılmış, yetkili kurumların duruma müdahale etmesi gerekiyor
Yetkili kurum dediğin devlet %25 sınır koyarak müdahale etti...
Kiracılar haklı çünkü ev sahipleri çok gereksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?