Kira fiyatları ve ev sahiplerinin arasındaki bu savaş ne olacak böyle?

Birkaç aya ev sahibim kiraya zam yapacak ve inanır mısınız düşündükçe huzurum kaçıyor artık. Geçen sene %100 zam yaptı, yapmayın etmeyin desek de dinlemedi. Avukatı aradım dedim böyle böyle kontratta yapabileceği miktar belli, yasada yapabileceği miktar belli. Avukat yapar dedi geçti. Dava açsanız bile mahkemeler bunlarla dolu şimdi dedi. Ev sahibiyle tekrar konuştuk yalvar yakar, yapacak bir şeyim yok çocuk okutuyorum İstanbul gibi yerde, ben de sizden aldığımla geçiniyorum dedi. Ne yaptık ne ettikse 1 kuruş bile indirmedi. Şimdi her şey iyice zamlandı, Allah bilir bu sefer ne kadar zam yapacak. Başka eve taşınalım diyoruz, en kötü en içine girilmez evler bile 13, 15 bin. E çalışıp ev almak da mümkün değil ki birikim yapıp kiradan kurtulalım. Bunun bir hal çaresi yok mu Allah aşkına saçma sapan 30 yıllık 50 yıllık bir apartmanın yıkık dökük bir dairesinde oturmak bile lüks oldu artık sokakta mı yatalım ne yapalım

Kira fiyatları ve ev sahiplerinin arasındaki bu savaş ne olacak böyle?
Cevapla