AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
aşırıya kaçmadığı sürece dövme iyidir. kesinlikle yadırgamam.
olabilir neden olmasin ki. boyunda daha da güzel durur acikcasi
Evlendigimde kocamın yoksa yaptırmayı dusunuyorum kendinden varsa super olur :D
Yok evde kalıp çürüsünler bence? Bu ne biçim soru oğlum
sıradaki dövmemizi beraber yaptırcaksak neden olmasın :)))
Sevdikden sonra isterse süratında olsun umrumda olmaz
herkesin tercihlerine saygı duymak gerek, yakışmıyorsa kafasının etini yerim ama :D
tabiykide evet ama fazla olmayacak abartılı değil ben hoş karşılıorum ama fazla olursa isdemem..
Dövmeye bağlı aslında. Anlamını Açıkça söylerse mahsuru da yoksa olur bu iş👍
benimde ufak bir dovmem var fazlasi guzel. olmuo ama
Kollar, omuzlar ve göğüs dövmeli olsun. Baska da bisi istemem 😍😍
Bu evlenmek isteyip istememem konusunda pek rol oynamaz.
Bende de olduğu için yadırgama gibi bir durum olamaz 😃
Olabilir şu an sevgilimde de 2 tane var bende de 2 tane var dövme bir sorun ya da engel değil bence kişilikli olması yeterli
benım 3 tane dövmem var onunda olsun ısterım ama o şu an ıstemıyo :d
Acaip çekici buluyorum :) kesin evliliği düşünürüm çünkü çoğunlukla dövmeyi herkes yaptıramaz
mantığa bak :)
dövme sorun olmamalı,
kı bende de eşimde de var :)
yakışıyosa neden olmasın abartmasın yeter hatta çekici bile yani bir tek çok zayıflara gitmiyo pek bence =)
Dövme seven ve dövmeleri olan biri olarak, evet diyorum:) Farklı olmak iyidir (*˘︶˘*)
Bugünlerde dövmesiz olmak farkli
Yadırgamam. Kendisini öyle ifade ediyordur. Şahsen bende bir tane yaptırmak istiyorum.
Neden yadırgayalım tam tersine benm eski platonik aşkımın her yerinde dövme vardı ve ben bayılıyordum onun dövmelerine çok çekici duruyor bence ayrıca benimde dövmelerim var
ufak biryerde olsa sorun olmaz ama tüm kolu kaplayan abartı dövmeleri sevmiyorum itici geliyor.
Katılıyorum sanaa
Hayır. Dinine bağlı bir kizim ve Peygamber Efendimiz lanetlemis dövmeyi.
Vala aileme yakisir bir damat olsun demessinle bula bula zuppe bulmus
Abartı dövme sevmiyorum, ufak bir şeyleri belki hoşgörüyle karşılayabilirim sevmesem dahi.
Bence dövmeye bağlı, benim göğsümde bir kızın adı yazıyo. .
Eski kiz arkadasinin ismi olmadigi middetce sorun yok bastan asagi dovmeli bile olur :D severim zaten
Müddetçe*
Ben çok severim de babam ne der bilemem :) Aynı durumu yaşadım çünkü, ama baban öğrenmeden bitmişti :)
ben yadırgamam da babam baya bir yadırgar :) ben de yadırgamaya çalışıyorum onun için gönlüm falan kaymasın :D sıkıntı
dövmeleri olabılır ama onlarla hava atıp ergen gıbı mılletın gözüne soka soka foto cekıp sosyal medyaya atmazsa gelsın ıstesın hemen
dövmeler gerçekten çok iyi yadırgamam hatta kalıcı dövme yaptırmayı bile düşünüyorum :) evliliği düşünürüm tabiki
Dövmeli insanlara bakış açım gayet normal. Herkesin kendi bedeni. Ayrıca güzel olan dövmeler hoşuma gidiyor.
yok sanmıyorum yaptırırsa benden sonra yaptırsın cocuklarımın adını yazsın.. baska dovme istemem yaşlanınca ne olucak o dovmeler puruşuk deride dövme :p :///
Benim cok dovmem var. Dovme vucut susleme sanatıdır. Kimse karısamaz. Tercih meselesidir. Kimseyi dovmeyle yargılamam. Yargılayanlara hos gozle bakmam. Erkek arkadasımda ise 13 tane var.
Çok fazla dövme bana itici geliyor 1-2 tane olabılır ama çok fazlaysa benım için kötü görüntü
düşünürüm tabi çokta önemli değil dövme olması :)...
Dövmeli erkeği sever, dövmeli kadını takdir ederim!
Kendimde de tattoo oldukça mevcut. Elbette, izdivaç düşünürüm. Bu soru eseme barındırmıyor.
Benim ismimi ya koluna ya kalbine hatta bence herkesin görmesi için yüzük parmağına yazdıracak:)
Bende onun ismini belime yazdırırım:)
Soruna gelecek olursak:) evet neden düşünmeyeyim ki:)
Ben istemeyenlerin aksine dövmeleri olan bir eşimin olmasini isterim
Ya bir iki dövme tamam ama her yerinde bir sürü dövme olursa sevmiyorum..
bence dövme güzel benimde belimde ve göğsümde var :)
evet benmde var cok asırı olmamak kaydıyla seksi durabiliolar :D
Gorunus olarak abartılı olmadıgı surece hosuma gider fakat dini gorusume uymadıgından evlenmem sanırım
tez vakitte git sildir dövmlerini tövbe et bir daha yaptırma kolay gelsin :)
ben evlenmem sözlüm yaptırcaktı izin vermedim sevmem öyle şeyi
Evlilik dusunmek icin dövme bir kriter değil bence ve olmamali da
bazı yerlerinde olsa daha iyi olur mesela boynunda ya da sırtında gibi
dövmeli biriyle evliyim zaten :) benimde dövmelerim var :)
Aşırı dövme yaptrmamalı bunun evliliklere alakası yok :)
Kesinlikle evet hatta dövmesi var diye evlenebilirimm
Çok fazla abartılı dòvmeleri sevmem bir de renkli falan yapıyorlar yeşil falan boydan boya çok itici geliyor ama sade bir dòvme olursa neden olmasın ki evlenebilirim
Neden olmasın? Apaçi bir şekilde değilse... Ama tabi müslüman bir kişi için abdest durumu göz önünde bulundurulmalı bence
dövme güzeldir. dilimle yalayarak takip etmek isterdim dvmesini
Belki bir tane olsa tamam ama birsürü olursa ben sevmem, ama diğer kızları bilmem.
Dovme iyidir ya bendede var oyuzden sorun olmaz benim icin :)
Farketmez benim için sevgilimin dövmesi olmasada olur olsa bir başka olur tabi :D
Benimde dovmem var tatli qislarrrrr ne dersiniz djdkmd
holden nowell gibi birisi olcaksa neden evlenmeyeyım :D
Benimde aynı eşim dövmeli olsa istemem çunkü dövmenin insanlara kaybettirdigi seyler var
Ne gibi?
Adama adamlığini kadına kadınlıgını kaybettiriyor bunları yaziyla anlatamam vaktim yok okadar...
Tabi bnim kndi gorusum gorusumde bni simdiye kadar yaniltmamistir. hayat tecrubem vede buyuklerimin aktardigi tecrubelerden