En yakın arkadaşımın bitmeyen manipülasyonları?

Kendisi benden 3 yaş büyük. Sürekli bir manipülasyon halinde. Saçma sapan davranışları var. Ben onu sürekli alttan alıp affettiğim için onu asla bırakmayacağımı sanarak kafasının estiği gibi davranıyor. Çevremdeki herkes o kızdan uzak durmam gerektiğini söylüyor bana ama onların gördüğü, benim göremediğim ne var? Arkadaşımın en kötü özelliklerinden biri bu ama bir insan tamamen de kötü olamaz çok iyi tarafları da var tabi ki ama gerçekten bu duruma katlanamıyorum. Farkında olmama rağmen sürekli onun manipülasyonlarına kanıyorum. Bu dediklerimi ona da söyledim şimdi sessiz kalarak tekrar manipüle etmeye çalışıyor. Ben psikoloji hakkında çok şey okuyup araştırırım, öğrendiğim şeyleri de ona söylerim. Eskiden de manipüle ederdi falan ama şimdi yaptıkları bir narsist boyutunda ve sürekli beni suçlayıcı davranışları var, narsist olmayı havalı bir şey sanıyor ama ne kadar acınası bir halde olduğunun farkında bile değil. Kendi canavarımı kendi ellerimle yetiştirmiş gibi hissediyorum. Çevresine karşı tam bir melek, iyi niyetli kız havalarında ama bana karşı olan davranışları katlanılır türden değil. Eskiden hiç arkadaşı yoktu tek arkadaşı bendim şimdi yavaş yavaş arkadaş edindikçe kendini bir şey sanmaya başladı. Arkadaş edinsin zaten buna en çok sevinecek insan benim ama hayatına giren saçma sapan insanlara güvenip de bana takındığı tavırlar tamamen saçmalık. Yine yalnız kalınca iyi kız pozlarını bana keser kürkçü dükkanına geri döner artık.

En yakın arkadaşımın bitmeyen manipülasyonları?
Cevapla