Çok yanlızım buna nasıl çözüm bulabilirim?

Arkadaslar ben 20 yasindayim yengec burcuyum. Bugun bi cift denk geldi uygulamanin birinde. Bi ask sarkisi actim iki uc kez. Mutluluklar dilerim dedim tesekkur ettiler. Agalar ben bu kiza asigim falan diyor🤧🤧🤧kiskandim duygulandim. Daha sevgilisi olan cok orada. Bir ben kaldim ya yeter aq bende istiyorum birini seveyim beni uzmesin hayatimi ona adiyim. Allahin cezasi kotu hemcinslerim yuzunden dogru erkekler kirilma korkusuyla kimseyle sevgili olmuyor 😠😠anca milleti izleyip duruyoz canimi sıkmaya basladi artik yeter. İsyan ediyorum...
Çok yanlızım buna nasıl çözüm bulabilirim?
Cevapla