AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Kendi kararıdır açılması taraftarı olmasamda saygı duyarım
Kendisi rahatsız olmadığı sürece biz neden rahatsız olalım ki.
( Beni ilgilendirmez )
Kendi tercihi saygı duymak lazım kimse kimseye en yakını dahi olsa karışamaz
@lonefever kim diyor karışamaz
Hayırdır sen hemen bi saldırıya geçtin
Böyle diye diye ülkeyi bitirdiniz
Bak kardeşim türbanını çıkartabilir kimse karışamaz kim olursa olsun he ama eşisindir afedersin çok açık dekolte kıyafet giyer üstüne yapışan kıyafet giyer ona karışırsın ona bende karşıyım ama şunu da bil namus ne kafadadır ne belden aşağısındadır namus kalptedir kalpte kalbi kötüyse sen istersen onu kara peçeli yap o istediğini yapar ruhun bile duymaz
Doğru
asıl kapalı olması rahatsız eder kapalıları hiç sevmem
Bende seni hiç sevemedim
sevme tanımadığım insanların beni sevmesine ihtiyacım yok
Seni annen baban bile kafes içinde seviyordur
başkalarının sevgisine muhtaç değilim senin aksine
Tabi tabi
bak işine
Yalah yalah
sen yalah lan benim yorumuma dadanan sensin
özgüvensiz
Onlarda sana bayiliyordu ztn mk😹😹😹
sevmek zorunda değilim sizene lan siz açıkları yargılarken iyi
az olgunlaşın
Kim açiklari neden yargilasin ne alak boş yapma
ya hee hee görüyoz
sen boş yapma git kendi görüşünü yap benim görüşüme dadanma
Rahatsız ederdi tabi, bunu sevmiyorsa en başta kapanmasaydı.
Oyuncak mı bu ya? Saçma bulurum evet ama samimiyetsizce takacağına takmaması daha iyi.
Hemde çok rahatsız eder hoşlandığım kız kapalıydı üniversiteye gitti açıldı sosyete gibi giyinmeye başladı hemen soğudum masum gelmiyor artık gözüme
Rahatsız etmez ama zaten ayete göre kapanmayacaksa hiç kapanması kar görüşündeyim kafayı kapatıp dar giyinmek makyaj yapmak bunlar moder kapali oluyor o yüzden pek karışmam tercihi onun
Eder cunku bu cocuk oyuncagi degil o yuzden hep derim bi kisi kapanmak istiyorsa cidden kndisi istemesi lazim cunku sonradan acilmasi daha rahatsiz edici
Çevremde açılan oldu onun kararı desteklerim
Dekolteye kadar açıldı mı
Evet üstsüz guneslenecek kadar
Şaşırdın mı yoksa sende. Mi öyle yaptın
Şaşırmadım çünkü benden gordu
İş arkadaşımdı sormadan soyleyiyim
Kuzenim de sonradan açıldı
Yoksa kuzenin ben miyim :)
Olabilir sin
Evli mi herkes
Bekarda var evli de
Kocalar biliyor mu üstsüz
Kapalıydım açıldım rahatsız olanlar oldu ama umurumda değil
Nasıl açıldın dekolte
ben kapalıyım kardeşim açık
bazen muhabbeti geçince tepki gösteriyor, oyuncak mı bu bi kapanıp bi açılacaksın diyor
Şey kızmayın ama bu kapalılık değil sadece başı kapalı bilginiz olsun başı kapatmakta bir sorun yok benpher gün bere takıyorum
Eşim ise rahatsız eder çünkü öyle sevmiş beğenmiştim değişmesini istemeye bilirim
Sadece tatilde mesela
Baştan konusulmamis bir konu sonradan önüme gelirse itiraz hakkım var
Eder misin itiraz
Ederim tabi ki aynısını ben yapsam oda bana eder etsin de zaten bazı şeyler anlaşmaya ihtiyaç duyar bazı konularda istişare karşılıklı rıza almak lazım
Kızın olursa kapalı mi olucak
Kendisi bilir kimseye zorla bisey yaptıramazsın sen üzerine düşeni yaparsın hayat onun tercih onun kader onun
Dekolte de giyebilir yani
Bilmiyorum o benim sorunum olmaktan çıkacak bir yaştan sonra ben babamın hayal ettiği çocuk muyum acaba? Anam böyle biri mi isterdi?
Haklısın her koşulda destekle madem eşini de
Her koşulda anlaşmak önemli tabi mesela ben çalışan eş istemiyorum diye yıla çıkmış olsam bunuda söylesem o da kabul etse ve bir süre sonra deseki ben çalışmak istiyorum... eee biz başta konuşmuştuk ben açıkça soyledim dersin ama arada uzlaşma olur ikna olursun tamam çalış dersin. ya da baştan çocuk isteğinin net ortaya koyan ve asla korunmak diyen bir eş var karşısındaki dedi ki ben cocuk istemiyorum... bunlar boşanma sebebi olur. Ya anlasacaksin ya da ben başta soyledim böyle olmuyorsa bosanirim diyene itiraz edemezsin... ama baştan konusulmazsa ayrı tabi onun durumu...
Fanteziye ne diyorsun bunlards başta konuşulmuyor
Konuşulada bilir lakin konusulmamis ise bir insan yapmak istemediği şeye igrendigi konuya edebe mugair hallere zorlanamaz... insanlık onuruna uygun davranmak lazım
Argo konuşma dahil mi
Sen kocana sevmediği yemeği ısrarla yapıp yiyene kadar önüne koyar mısın?
Sizin ilişkinizde var mı yerl fantezilern
Bana kadar var
Eşine kadar yok mu
Onun da kendine kadar olsun karşılıklı anlaşmak lazim... ben seviyorum diye o sevecek değil... zorlayacak değiliz...
İkinzin ortak noktası bir fantezi var mı varsa ne merak ettin
Vardır mutlaka merakini gideremeyecegim üzgünüm
Nasıl isterseniz
Eyvallah
Üstü kapalı söyle
Yorganın altında diyorsun hee tamam :)) gündüzleri diyelim
Gündüzleri yapmak mi fantezi :)
Üstü kapalı dedin
Çok kapalı oldu azıcık nefes alsın :D
Yeter yeter sevmem öyle
İki kişinin arasında olan ikisinin arasindadir
Üstü kapalı ya lutfen
Aydınlık seviyorum ben herseyi görmek güzel oluyor
Çoğu kişi loş ışık sever ama demekki görülmeye değer şeyler var
İnsan gormediginden korkar
Kadınlar yaş geçtikçe kilo falan alıyor sarkma ondan dedim
Öyle bakamayiz konuya vücut eskiyor diye bor düşünceyi kabul etmiyorum
Kostüm kıyafet peki oluyor mu
Hiç denemedim
Hep çıplak mı
Önemi yok bence
Tanga jarriyer bunlar önemli değil mi
Nesneler onlara yüklenen anlamlara göre değerlendirilir ama önemli nokta yüklenen anlam
Korunma nasıl
Korunmaya karşıyım genel anlamda ancak es razı değilse başka çözümler lazim ama doğallık dışı çözümlere çok gitmemeli
Oral peki
Sevmeyene asla zorlayacaksin
Sanırım eşin sevmiyor öyle anladım
Öyle demedim anlam çıkarmaya çalışma sevmeyen ya da o an isteyen hiç kimsenin zorlanmadan lazim
Makyaj peki
Sevmem net
Kilo peki
Sağlıksız
Eşin ve sen fit misin
Ben. Biraz :)
Ama kilo her konuda sağlıksız kendim için rahatım bu konuda
Eşinde öyle olsun spor yapsın
Herkesin kendi bileceği birsey zorlamak olmaz
Göbekli kadın güzel olmaz ya
Göbek kimseye yakışmaz sağlıksız yani hayatın her alanında sıkıntı
Misyoner mi dogy mi
Değişir zamana mekana gore
Eşin belini büküyorsa iyi
Olmazsa olmaz şeyler değil bunlar hayatta daha önemli meselelerde var yani
Ana tema üremek
O kesin yani doğada cinsellik ile uremek arasındaki bağlantıyı kuran tek canli insandir
Kaç dakika sürüyor
Ney? Üremek mi
Evet
Bunu doğuma girene sormak lazim
Yok seks
Değişken zaman zaman çok kısa zaman zaman çok uzun özellikle şu kadar diyemem
Ses olayı
Senin deneyiminle diğer insanlar arasında büyük farklar olmadığına emin ol
Meme farkı olabilir eşinle
Ses de değişken bazen fazla olabiliyor bazılar sessiz sevebilir
Mutlaka
Ne zaman yaptınız en son
Hafta sonu
İyi geçti. Mi
Normal iyi diyebilirim
Normal olan iyidir
Kalbinden nasıl mutluluk geciyosa ve içi neyse kendide o olmalı
Kız kardeşin olsa da mı
Elbette kim olursa aynı
Dekolte giyerse
Sınırlarını kendi bilir , kendi belirler kıstlanan kişi yapma dediğin herseyi bir gün yapar ,,, peki siz nesen bu sorular soruyosnuz anlatmak istermisin
Nedir sizin içinizden geçenler dinlemek isterim
Sen yaşadın. Mı böyle şeyler
Karsılıklı bu konuyu konusalımmı
Gizlisin
Günaydınn
Etmez kendi kararı. Zaten benim yanımda açıklar
Dekolte peki
Oda doğal. Yanımda hep öyleler zaten
Kimler öyle anlamadım
Kardeş vs..
Yorum yapıyor musn
Evet
Kimde en çok neyi beğeniyorsun
İyi bir Göğüs dekoltesi ya da kasık dekoltesi hoş oluyor
Kimde
Hepsine yakışıyor ama bazılarına daha çok yakışıyor tabi özellikle ölçüleri uygun olanlarda
Kardeşin de hangisi
Göğüs kesinlikle
rahatsız olduğumu söylediğim halde yine de yaptı benim de ona olan sevgim saygım herşeyim bitti
Ne yaptı
Kendi hayatı beni ilgilendirmez
Kapalıysa neden kapalı, neden açılmak istiyor ben bunları sorardım.
zorla kapali olmanin hic samimiyeti ve onemi yok
Kendi hayatı kendi tercihi kimseyi alakadar etmez..
İzin vermem
Ben istemediğim için değil
Bu işin çocuk oyuncağı olmadığı için
Açılacaksa, hiç kapanmayacaktı
Saygı duyarım bir şey diyemem ki kendi isteğidir herşeyden önce yüreğine saygı gösteririm
Ne istiyorsa yapsın kendi kararı ben kötü bir şey düşünmem.
Bu beni niye alakadar etsinki insanların kendi tercihi ve düşüncesi bu yöndeyse eğer
Aile bireylerimse evet eder ama değilse tabiki etmez
Doğru bi şey diğil ama beni rahatsız etmez kendi hayatı beni ilgilendirmez öteki tarafta o vericek hesabını zaten
Kişinin kendi kararı olduğu için kimse zorla bir şey yaptıramaz ister kapanır ister açılır nasıl mutluysa
Hayır tabii ki. Belki üzülürüm ama asla karışmam. Sonuçta herkesin kendi hayatı ve istediği şekilde yaşamalı.
Beni etmez herkes istediğini giyebilir gıçını göstermediği sürece diye düşünüyorum. Herkesin kendi hayatı cidden bırak umursama insanları
Benim için no problem istediği kadar açılabilir serbest
Ne gibi kombinler mesela dışarda
Mesaj at bakıyim detayliyalim
Tabikide eder Allah'ın emrine uyup kapalı olmanın ne zararı varkı açılmak istiycek
Acılan kız yolludur araba arkasında patso cekmeye meyillidir
Erkekler bakmıyor diye açılıyor kızlar, yalan mı 😏
Etmez kapanırken banamı sordu da açılırken bana soracak
Milleti pek ilgilendirmez ama oda seninle Allah arasında olan bişey kimsenin hakkı yok
Kendisini rahatsız etmiyorsa beni rahatsız etmez
Dekolte peki
hayır neden rahatsız etsin ki
Dekolte istemesi
Herkesin kendi kararı
Bak sen
Senn tarzın nasil
Senin nasil
Kardeş ise karışmam. Eş ise merak ederim sebebini.
Var mı kardeşin
Kendi inancı, kendi kararı.
Sence
Kendini nasıl iyi hissediyorsa onu desteklemek bana düşen.
Dekolte giyen oldu mu
Ne 🤷♂️
Dekolte giyen sevgilin ya da ailede biri oldu mu
Neden etsin herkesin kendi tercihi kimin ne yaptığıyla ilgilenmem
Var mı eş kardeş
Eş için henüz gencim😄Kardeşim var
Kız kardeşin varsa rahat etmiştir sendne
Kardeşimde olsa kendi hayatı uçukça bir şey olmadığı sürece müdahale etmem
Kardeşine tatilde gece dışarı çıkarken en açık nasıl bir kombin önerirsin
Neden ilgileniyim kombiniyle kendi ne isterse onu giyer
Erkek gözüyle öneride bulunmak güzel olurdu
Fikrimi isterse belirtirim elbet
Dekolteye bakış açın nedir
Günümüzde normal bir durum tabi toplumun yadırgayacağı şekilde fazla açık olmaması kaydıyla her şey yerinde güzeldir ne az nede aşırısı
Şöyle olmalı diyeceğin bir kombin varsa görmek isterim
Link gönderiliyor mu sonuçta xperim yüksek değil
Yaarm
Kararını desteklerim
Tatilde açılsa sadece
Fark etmez kişinin kendi tercihidir. Bana karışmak düşmez.
Senn tarzın nasıl
Tesettürlü değilim, yerine göre giyinirim.
Dekolte anlayışın nasıl
Giyinmeyi pek sevmem ama karşı değilim.
Ben seviyorum göğüs arada
Yanlış anlamayın atlıyorum ama tatilde açılıp kapanmak biraz hoş olmaz
Nasıl olmalı giyimi
Kendi nasıl iatiyorsa ama ailemden biri ise abartamaz
Tatilde açılsa sadece
Takip eder misin
Neden ki
Daha detay konuşabilmek için
Herkesin kendi tercihi
Hiç önemli değil kendi düşüncesi
Hayır etmez kendi bedeni kendi tercihi
beni ilgilen bir durum yok niye rahatsiz etsin ki
Kapalı kalması daha çekici bence
Benim hoşuma gitmiyor kimisi başta türban g. tte daracık pantolon. Sanki baş dağa önemli havası var çoğunda
Kəndi kararı. Tepki vermem.
Senin eşin kapalı mi
Soruda eşi mi sormuş? Biraz dikkat.
Doğru haklisin 🤭
Kendi kararı herkesin
Etmez, saygı duyarım.
Beni ilgilendirmez ne yapıyorsa yapsın
Kendi tercihi karışmam asla
Hayır, kendi kararı sonuçta.
Doğru karar almış derim.
Hayır beni ilgilendirmez bu
Hayır onun hayatı niye rahatsız etsin.
Tabiki eder kapanan acilmamali
Haha komik ne olarak rahatsız edermi?