Kargocu gelince ev halinizle mi kapıyı açmaya utanıyor musunuz sizde?

Kargo beklediğiniz zamanlar kargocu gelince mesela pijamayla ev haliyle kapiyi acmaya utanir misiniz benim gibi😂 yoksa pantolon mu giyersiniz ustunuzu degistirip?

Kargocu gelince ev halinizle mi kapıyı açmaya utanıyor musunuz sizde?
Cevapla