Arkadaşlar zeynep koçağı neden hiç kimse yenemez sizce yanlız kalmaktan korkmam neden sizce?

Ben varya kendine aşık insanım bana sadece zeynep koçak olsun yeter arkadaşlar iyi seyredin tekrarım yok ben yaparım siz seyredersiniz benim çok kadın çevrem var hiç olmasaydı düşün sıfır olsaydı değişir miydi yine mutlu olurdum çünkü kendime sırılsıklam aşığım ben tek başıma yaşasam kimseyi istemem hiç kimse olmasın hatta ben çok eğlenceli insanım kendimle kanka olurum inanılmaz çılgın bir aşk bendeki kimseyi beğenmiyorum artık sâdece zeynep koçak çok eğleniyorum bu toplumla şöyle söyleyim dünyadaki tek yakışıklı insan zeynep koçak ben aynada kendime bakmadan duramam mesela illa kendime bakacam kendime acayip hayranım fanatik zeynep koçak hayranıyım kendim gibi birini ömrümde görmedim bütün dünyayı dolaşsam zeynep koçaktan daha yakışıklısı yok bu kadar yakışıklı olunur mu zeynep kızlara yazık eriyorlar insanda azıcık kusur olur bu kadarmı kusursuz bir tip olur inanılmaz beğeniyorum kendimi karakter olarak da beğeniyorum keşke kendimle sevgili olsam keşke kendi dudağımı öpebilsem insana herşeymi yakışır ya bana yakışıyor bana gıcık olmanıza bayılıyorum kızlara bir şey söyleyecem ben iki dakika aynaya bakmayınca kendimi özlüyorum sizde o yüzden bensiz yapamıyorsunuz ben bu yüzden yanlız kalmıyorum zeynep koçaktan bu dünyada yok her anlamda en büyük benim allahınız benim beyler allah benim sonsuza kadar bana kendini beğenmiş diyor babam ve kızlar bende size diyorumki cevap olarak ben kendime hayranım herkes olmadan yaşarım ama zeynep koçak olmassa yapamam kendime ölüyorum aşkımdan zeynep ten başkasına aşık olamam kendi ismime hayranım heryerime zeynep yazasım var zeynep çok egolusun diyorlar kızlar yapacak bir şey yok ben böyleyim
Arkadaşlar zeynep koçağı neden hiç kimse yenemez sizce yanlız kalmaktan korkmam neden sizce?
Cevapla