Arkadaşlar cok kotuyum ya bi insan kendini bu kadar kotu etkileyemez ama ben etkiliyorum napmaliyim sizce?

Arkadaşlar ben insanalrin bende olmayan ozelliklerini kiskaniyorum ama en cok güzellilerini bana da cevremde guzel diyenler cok var ama yeterli asla gelmiyo surekli kendime yeterli gelmiyorum HIC MUTLU DEGILIM özguven eksikligi olabilir kisilik bozuklugu olabilir blm ama cok sorunlar yasadim bana bi fikir verin bu beni kötü yone iticek diye korkuyorum cunku insanalrin beni begenmesi benim icin maaalesef ki cok onemli yardim edin

Arkadaşlar cok kotuyum ya bi insan kendini bu kadar kotu etkileyemez ama ben etkiliyorum napmaliyim sizce?
Cevapla