Merak ediyorum. Tüm ablalar aynı mıdır? Aynı mı hisseder?

Merak ediyorum. Tüm ablalar aynı mıdır? Aynı mı hisseder? Ben doğduğumdan beri hep ablaymışım gibi çünkü.. 🙈 o doğmadan önceki 6 yıl kendimle baş başa geçirdiğim yıllar hiç yaşanmamış gibi.. 🙈 Daha doğar doğmaz 6 yaşında doğmuşum, merhaba ben ablayım demişim ve hep daha hızlı yaş alan taraftaymışım gibi.. 🧐Küçük olan ise hep küçük kalan ve büyümeyen taraftaymış gibi.. 😊💜 Her iki tarafa da haksızlık yapılıyor bence. 😄 Herkes yaş alıyor kardeşim. 😄🥰

Pekiiii, tüm ablaların kulakları aynı sözleri duymuş mudur acaba? “Of ablaaa yaa!” ve “Ama sen ablasın!” başlıklı cümleler benim en sık duyduklarımdan örneğin. 😃

Ve merak ediyorum, tüm ablalar sorumluluk ve anlayış mertebesinde gerekli ödülleri alabildiler mi bugüne kadar? 🧐🧐

En önemli son sorum ise;

Tüm kardeşler de tüm ablalar kadar havalı mıdır? 😃🙈🥰

Öyle ya da böyle, abla olmayı seviyorum, hep genç kalacak tarafta olmasam da havalı taraftayım en azından. 😃🥰💜Tüm ablalara duyurulur. Çok havalısınız kardeşim. 🥰📢📣😄

Not: Bu soru gözümde hep küçücük ve tontiş yanaklı olarak kalacak olan kardeşim için açılmıştır 💗💃🏻
Not: Bu soru gözümde hep küçücük ve tontiş yanaklı olarak kalacak olan kardeşim için açılmıştır 💗💃🏻
Merak ediyorum. Tüm ablalar aynı mıdır? Aynı mı hisseder?
Cevapla