Merak ediyorum. Tüm ablalar aynı mıdır? Aynı mı hisseder? Ben doğduğumdan beri hep ablaymışım gibi çünkü.. 🙈 o doğmadan önceki 6 yıl kendimle baş başa geçirdiğim yıllar hiç yaşanmamış gibi.. 🙈 Daha doğar doğmaz 6 yaşında doğmuşum, merhaba ben ablayım demişim ve hep daha hızlı yaş alan taraftaymışım gibi.. 🧐Küçük olan ise hep küçük kalan ve büyümeyen taraftaymış gibi.. 😊💜 Her iki tarafa da haksızlık yapılıyor bence. 😄 Herkes yaş alıyor kardeşim. 😄🥰
Pekiiii, tüm ablaların kulakları aynı sözleri duymuş mudur acaba? “Of ablaaa yaa!” ve “Ama sen ablasın!” başlıklı cümleler benim en sık duyduklarımdan örneğin. 😃
Ve merak ediyorum, tüm ablalar sorumluluk ve anlayış mertebesinde gerekli ödülleri alabildiler mi bugüne kadar? 🧐🧐
En önemli son sorum ise;
Tüm kardeşler de tüm ablalar kadar havalı mıdır? 😃🙈🥰
Öyle ya da böyle, abla olmayı seviyorum, hep genç kalacak tarafta olmasam da havalı taraftayım en azından. 😃🥰💜Tüm ablalara duyurulur. Çok havalısınız kardeşim. 🥰📢📣😄

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer