Ya bizim insnalarimiz neden böyle?

Ben birçok kişi gibi greencarda başvuran biriyim bu daha üçüncü başvuruşum oluyor bir hafta sonra açıklanacak. Bir çekiliş bu Amerika’da yaşamak ve çalışmak için bilen bilir her neyse

Kendi arkadaşlarım bile daha çıkmamışken saçma sapan yorum yaptılar işte küçümser gibi resmen hayalimin gerçekleşmesini istemeyen insanlarmış

Şurda onlarla alakalı soru sorduğumda bile grrencard çıkmaz diye dalga geçildi. Aw konu çıkıp çıkmaması mı? Bu bir çekiliş %2 gibi bir şansın var çıkar veya çıkmaz bu insanların içindeki kötü enerjinin sebebi nedir? Daha hiç tanımadıkları birine çıkma ihtimali bile insanları rahatsız ediyor bu nasıl mutsuz insanlar ülkesi böyle ya
Ya bizim insnalarimiz neden böyle?
Cevapla