Bizim insanlarımız neden böyle?

Ben gerçekten çok sıkıldım bu insanlardan. Anlamıyorum abi bi insanın mutsuzluğundan nasıl mutlu olabiliyorlar. Bu tip insanlarla savaş vermekten yoruldum. Yargılanmaktan en çokta. Tecavüze uğradım. Bu iki kelime yanyana gelince destek cümlesi duymuyorum. Hep soru nerde ne zaman nasıl gibi saçma sapan sorular. Zevk aldin mi diye bile soran oldu. Inanmazlar çıkar gutmek amacı derler. Derler oğlu derler. Neden herkes yara görünce tuz basma derdinde? Neden kimse merhem sürmek ya da olmak istemiyor? Bir bana denk geliyor böyleleri? Yargılamaktan bu tutumlardan nefret ediyorum. Insanlar neden bu kadar kötü?
Bizim insanlarımız neden böyle?
Cevapla