Ben greencarda başvuran biriyim bu yıl üçüncü başvuruşundu bir hafta sonra açıklanıyor. Bi çekiliş bu Amerika’da yaşamak ve çalışmak için her neyse
Kendi arkadaşlarım bile daha çıkmamışken saçma sapan yorum yaptılar işte küçümser gibi resmen hayalimin gerçekleşmesini istemeyen insanlarmış
Şurda onlarla alakalı soru sorduğumda bile grrencard çıkmaz diye dalga geçildi. Aw konu çıkıp çıkmaması mı? Bu bit çekiliş %2 gibi bir şansın var çıkar veya çıkmaz bu insanların içindeki kötü enerjinin sebebi nedir? Daha hiç tanımadıkları birine çıkma ihtimali bile insanları rahatsız ediyor bu nasıl mutsuz insanlar ülkesi böyle ya
Kendi arkadaşlarım bile daha çıkmamışken saçma sapan yorum yaptılar işte küçümser gibi resmen hayalimin gerçekleşmesini istemeyen insanlarmış
Şurda onlarla alakalı soru sorduğumda bile grrencard çıkmaz diye dalga geçildi. Aw konu çıkıp çıkmaması mı? Bu bit çekiliş %2 gibi bir şansın var çıkar veya çıkmaz bu insanların içindeki kötü enerjinin sebebi nedir? Daha hiç tanımadıkları birine çıkma ihtimali bile insanları rahatsız ediyor bu nasıl mutsuz insanlar ülkesi böyle ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer