Bizim insanlarımız neden böyle?

Ben greencarda başvuran biriyim bu yıl üçüncü başvuruşundu bir hafta sonra açıklanıyor. Bi çekiliş bu Amerika’da yaşamak ve çalışmak için her neyse

Kendi arkadaşlarım bile daha çıkmamışken saçma sapan yorum yaptılar işte küçümser gibi resmen hayalimin gerçekleşmesini istemeyen insanlarmış

Şurda onlarla alakalı soru sorduğumda bile grrencard çıkmaz diye dalga geçildi. Aw konu çıkıp çıkmaması mı? Bu bit çekiliş %2 gibi bir şansın var çıkar veya çıkmaz bu insanların içindeki kötü enerjinin sebebi nedir? Daha hiç tanımadıkları birine çıkma ihtimali bile insanları rahatsız ediyor bu nasıl mutsuz insanlar ülkesi böyle ya
Bizim insanlarımız neden böyle?
Cevapla