Lütfen evliler ve ya evlilik geçirmiş bireyler cevaplasın?

9senedir evliyim eşim eve hep gece yarı geliyordu ve beni eve kilitliyordu pek birlikte olmuyorduk çünki sürekli ihanet ediyordu kaç kere yakaladım sayamıyorum artık. Bana sevgi ilgi göstermez hep azarlardı, bu güne kadarda bu böyle hep yüzü asık hep sinirli öfkeli, sonra oğlum doğdu onu çok seviyor ama bana karşı tavırları hep aynı birde üstüne üstlük oğlum otizimli olunca onunda hıncını benden çıkarıyor, artık boşanma kadar geldik şimdide ben ona bana yaptığı gibi davranıyorum hep sinirli öfkeli ve asık suratlı sabahları günaydın bile demiyorum adam kediye döndü ama içimde ona karşı zerre ne sevgi ne saygı kaldı gerçekten boşanmalımıyım? Bende sevmek sevilmek istiyorum sadece gelir kaynağım olmadığı için bu güne kadar bekledim, nafakayla geçine bilirmiyim acaba evim var kira ödemiycem
Güncellemeler
+1 yıl
Birde adam ikinci çocuk istiyor
Lütfen evliler ve ya evlilik geçirmiş bireyler cevaplasın?
Cevapla