9senedir evliyim eşim eve hep gece yarı geliyordu ve beni eve kilitliyordu pek birlikte olmuyorduk çünki sürekli ihanet ediyordu kaç kere yakaladım sayamıyorum artık. Bana sevgi ilgi göstermez hep azarlardı, bu güne kadarda bu böyle hep yüzü asık hep sinirli öfkeli, sonra oğlum doğdu onu çok seviyor ama bana karşı tavırları hep aynı birde üstüne üstlük oğlum otizimli olunca onunda hıncını benden çıkarıyor, artık boşanma kadar geldik şimdide ben ona bana yaptığı gibi davranıyorum hep sinirli öfkeli ve asık suratlı sabahları günaydın bile demiyorum adam kediye döndü ama içimde ona karşı zerre ne sevgi ne saygı kaldı gerçekten boşanmalımıyım? Bende sevmek sevilmek istiyorum sadece gelir kaynağım olmadığı için bu güne kadar bekledim, nafakayla geçine bilirmiyim acaba evim var kira ödemiycem
Güncellemeler
+1 yıl
Birde adam ikinci çocuk istiyor
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer