Keşke insanlar daha az olsaydı?

Bu kadar çok insan olmasaydı bu kadar çok araba olmasaydı herşeyin kıymeti gitti bitti sanki sokaklar daha sakin olsaydı tek tük insan olsaydı ama samimiyet olsaydı ne bileyim herseye ulaşmak çok kolay seçenek çok öyle olunca bazı şeyler kıymetsiz

Keşke insanlar daha az olsaydı?
Cevapla