
Ciddi bir görüşme yapıyoruz ben nişan attım o tamamen bekar nişan atalı ben 6 ay oldu 31 yaşıma gireceğim evlenmek istiyorum oda kendi yazdı kendi istedi ama 15 gündür asla tanıyamıyorum uzman çavuş jandarma diye tahmin ediyorum aynı memleketliyiz durumu da iyi tipi de idare eder ahlakı düzgün birine de benziyor ama yazmaya aramaya üşeniyor ve ben neden böyle yapıyorsun dedikçe dedikçe çok üstüme geliyorsun demeye başladı ben görüntülü aramak buluşmak istiyorum diyor cumartesi pazar görüşelim diyor bende bakarız dedim sürekli işi var sürekli meşgul müsait olunca da arkadaşları ile görüşüyor geziyor tozuyor önce çok zorladım yazdım bugünden itibaren saldım o yazınca yazıyorum yazmaz ise yazmıyorum bende sizce ne yapmalıyım?
Ses kaydında görüşecektik bugün ve işi çıktı onu söylemişti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İlla asker diyede bu kadar da seni aldattigi baskalari ile konustugu belli birine bu kadar ilgi gostermen neden? Siz kadinlari ben cozemiyorum arkadas ya. Sizze deger veren vakit ayiran ilgi duyan erkeklere yok cekersiniz ama boyle montofonlara ise illa siz gidersiniz. Sacmalik
Zor imkansız her zaman güzel geliyor ya mantık o aslında yol verdim açıklama yapmadım
Ama yani simdi durust biri seninle evkenmek isteyecek olsa bu seferde bin ddreden su getiriyorsunuz
Kardeşim ben nişan attım 3 ay oldu başta çok dürüst biri gibiydi zamanla acayip değişti Buda benim suçum mu
Himm anladim. Ama seni anliyorum ben. Benimde Basimdan gecti Nisan atma olayi
Sonra neler yaşadın
Sevgili iken ara ara eski sevgilisinden bahsetmisti hani cok sorun etmek istemedim. Sonucta hepimizin bi gecmisi var olabilir. Anlayisli olmak lazimdi. Ama nisanli olunca bildigin saldi surekli eski sevgili soyleydi boyleydi yaw dedim yeter doldum ya. tamam anliyorum ama yeter yani. Bi yerdr durman lazim. Kac yil olmus dedim. Orada bi kavga ettik. En son dedim sen benden anlayisli birini bk bulursun deyip gittim. Sonra cok pisman oldu da iste.
Bizim de cok yalan vardı ama öyle böyle değil acayip her kelime yalan sabır ettim sustum görmemezlikten geldim ama olmadı içime sinmedi ailesi umursamaz beni aramaz sormaz önemsemez ilgilenmez ama onun ailesi çok iyilermiş ben kötüymüşüm falan filan ayrıldım aşırı pişman bu saatten sonra işim olmaz ölüm gibi birşeydi ama kimse ölmedi
Oha ya seninki de baya berbatmis. O hic cekilmez ya. İyi yapmissin ayrilmakla. Daha bulamaz oyle kizi arasin dursun simdi. İyi yapmissin. Haketmeyenle olmuyacaksin
Sorma sorma ben ahlaklı terbiyeli biriyim bu devrin kızlarına çok benzemem para da pulda gözüm yoktu benim durumum iyi o beni sevsin yeter dedim ama olmadı adam yalan makinası çıktı ama bende artık paraya pula güce bakıyorum kimse hiçbirşeyi hak etmiyor
Lutfen
Bekliyorum
Ne parasi.
Yedektesin kızım. Başkalarını ayıklamakla ilgili. Yedirme kendini
Bitirdim gelemem zaten
Aferim kuzuma 😉
İşim olmaz
Bnce başka kişilerde var hiç zamanini tüketme bununla
Bitti zaten
Ayrıl derim seni önemseseydi sana zaman ayırırdı
Bitti zaten
Adı neydi acaba ayanı adama mı denk geldik:)
Mustafa
Değilmiş askım vallahi bendeki de aynısı
konuşma o zaman başkalarıda vardır
Yol verdim
En iyisi
ooynamis. salla
Görüşmedim bile
aynen 👍
Konusma
bencede konusma