Bende kendi ülkemden biriyle evlenmek isterim ama bakan yok güzel seksi bir kız istiyorsun çirkinsin diyorlar illa dediğim tipte olman lazım yoksa bir erkek olarak sap kalıyorsun
O tarz erkekleri seven kızları boş ver, o tarz erkekleri istiyorlar sonra da niye şiddete uğradık diyolar, saçmalık
Benim hoşlandığım çocuk vardı, aman aman aşırı yakışıklı değildi diğer kızlara göre ama umrumda değildi ben begeniyordum, adam gibi adamdı, güvende hissettiriyordu, tehditkar asarım keserim tipli biri de değildi, ben seviyodum, hoş biriydi.
Ya sosyal medyada çıkarmışlar güzellik algısı diye bir şey tamam mı, Erkekler kızları büyük dudaklı, minnacık fındık burunlu, bilmem ne istiyor çünkü sosyal medya bu algıyı yarattı Ayrıca sosyal medya erkeklerin sanki aşırı uzun boylu olması gerektiğini, işte asarım keserim tipli olursa çekici erkek olacağını aşıladı Ama gerçek bu değil, sosyal medyadan ibaret değil , yaratıcı bizi yaratmış neden hepimiz aynı gözükmeye çalışıyoruz aynı olmaya çalışıyoruz, spor yaparsın çekici gözükürsün, ne bileyim tarzını değiştirirsin çekici gözükürsün ama asarım keserim, oo keko tipler bunlar çekici değil, bunları anca ergen, ne istediğini bilmeyen kızlar sever. hiç ilgimi çekmez benim
Of çirkin falan değilsin, buradakilere ne bakıyorsun, sanki kendileri çok güzel
Gayet de iyi birisine benziyosun, çirkin değilsin, kıvırcık saçlı erkeklerden hoşlanırım, ben gayet de beğendim, onlar sosyal medyada takila takıla kafayı yemişler, sallama bile
Kendin hakkında bu kadar kötü hissetme ve daha ne istediğini bilmeyen ergen olgun olmayan kızları takma, git hayatını yaşa, spora git, bunu cidden söylüyorum daha iyi hissedersin
Sana çirkin diyen kizlar ilk kendine baksın çok mu güzeller sanki
Neyi yaşamak istiyorsan git dene, ama kendin hakkında cidden bu kadar kötü hissetme
Bu dünyada iyi insanlar da var kötü insanlar da var
Serseri seven kızlar varsa, normal iyi erkekleri seven kızlar da var.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Esmer tenli mavi/yeşil gözlü bir İspanyol ya da aynı profilde bir Türk kızıyla.
Zamanında olduk bir dünya. Artık öyle bir siparişim yok.
İzlanda, bizimkilerden hayır gelmiyceği kesin yani
Neden Türk kızlarından hayır gelmez dedin?
Sert mizaçlı değilsen reddediliyosunuz
Anladım, yanlış insanlara denk gelmişsin bence
Çünkü benim mesela beğendiğim birisi oldu, ve sert mizaçlı değildi
Az önce başka bir kız daha dedi sert mizaçlı değil diye çocuk kaba konuşmadan dursmıyor ses tonu konuşma şekli kaba
Herşeyiyle kaba sertyi sert mizaçlıydı bir de
Yani, kız sert mizaçlı değil diye mi reddetti?
Saçma
Ayrıca kaba konuşan erkekleri sevmem
Bilmiyorum sizi ama ben türkle sevgili olmak isterim, başka milletten biriyle değil
Evet kızın sevgilisi tab ay8ydı
Mesela bak şimdi düsüncemin doğru olduğuna bir örnek olsun diye sana bişey sorucam
Sence yakışıklı mıyım
Siz sert mizaçlı değilse tehditkar tipe sahip değilse eciş bücüş değilse pislik değilse yakışıklı bulmuyosunuz
Evet yakışıklısın, ama gözlüğünü değiştirsen bir de mewing yapsan çok daha iyi olursun
Valla her kızı aynı zannediyorsun, neyseki tehditkar tipe sahip erkekleri beğenmiyorum işim olmaz,
Bende kendi ülkemden biriyle evlenmek isterim ama bakan yok güzel seksi bir kız istiyorsun çirkinsin diyorlar illa dediğim tipte olman lazım yoksa bir erkek olarak sap kalıyorsun
O tarz erkekleri seven kızları boş ver, o tarz erkekleri istiyorlar sonra da niye şiddete uğradık diyolar, saçmalık
Benim hoşlandığım çocuk vardı, aman aman aşırı yakışıklı değildi diğer kızlara göre ama umrumda değildi ben begeniyordum, adam gibi adamdı, güvende hissettiriyordu, tehditkar asarım keserim tipli biri de değildi, ben seviyodum, hoş biriydi.
Sen kaç yaşındasın
18 yaşındayım
Çünkü bana yakışıklısın diyenler hiç yaşıtım olmadı
Heh tamam anlasıldı sende büyüdügünde degisirsin
Benim gibi tipleri yakışıklı bulmamaya başlarsın dediğim harbiden dogruymus
Çünkü bu soruyu burada çok fazla sordum yakışıklı mıyım diye hepsi çirkinsin dedi
Ya sosyal medyada çıkarmışlar güzellik algısı diye bir şey tamam mı,
Erkekler kızları büyük dudaklı, minnacık fındık burunlu, bilmem ne istiyor çünkü sosyal medya bu algıyı yarattı
Ayrıca sosyal medya erkeklerin sanki aşırı uzun boylu olması gerektiğini, işte asarım keserim tipli olursa çekici erkek olacağını aşıladı
Ama gerçek bu değil, sosyal medyadan ibaret değil , yaratıcı bizi yaratmış neden hepimiz aynı gözükmeye çalışıyoruz aynı olmaya çalışıyoruz, spor yaparsın çekici gözükürsün, ne bileyim tarzını değiştirirsin çekici gözükürsün ama asarım keserim, oo keko tipler bunlar çekici değil, bunları anca ergen, ne istediğini bilmeyen kızlar sever. hiç ilgimi çekmez benim
Of çirkin falan değilsin, buradakilere ne bakıyorsun, sanki kendileri çok güzel
Gayet de iyi birisine benziyosun, çirkin değilsin, kıvırcık saçlı erkeklerden hoşlanırım, ben gayet de beğendim, onlar sosyal medyada takila takıla kafayı yemişler, sallama bile
Sende yalan söylüyorsun senin dediğini birindaha dedi he sosyal medyanın güzellik yakışıklılık anlayısı olayını
Ama madem yakışıklı bulanlar var hiç mi beni keşfetmiştir neden takip eden yok yazan yok
inanıp inanmamak senin seçimin, yalan söyleyince elime geçecek hiçbir şey yok, ben her zaman böyle düşünüyordum🤷
Sosyal medya olduğu için burası ilişki aradıklarını düşünmüyorum, en azından kızlar adına konuştum.
Neyse tamam iyi akşamlar
Kendin hakkında bu kadar kötü hissetme ve daha ne istediğini bilmeyen ergen olgun olmayan kızları takma, git hayatını yaşa, spora git, bunu cidden söylüyorum daha iyi hissedersin
Sana çirkin diyen kizlar ilk kendine baksın çok mu güzeller sanki
Neyi yaşamak istiyorsan git dene, ama kendin hakkında cidden bu kadar kötü hissetme
Bu dünyada iyi insanlar da var kötü insanlar da var
Serseri seven kızlar varsa, normal iyi erkekleri seven kızlar da var.
İyi akşamlar teşekkür ederim spora gidiyorum zaten
İskandinav kızlarıyla.
Ha evet baya güzel onlar
Kürt istemiyorum orası kesinde
rus veya ukrayna
Galiba Gürcistan
Norveç Rusya fransiz
Türk erkeği
Azerbaycan kızları 🤭
Yaa neden
Evet valla çok güzeller
Sag olun😊
Fıstık gibiler valla 🙈
Yaaa
@Nosad seni görmek isterdim Azerbaycanlısın sanırım 🙈
Evet Azərbaycanlıyım
Görmek istiyorum seni görebilir miyim fıstık 😋😌
Dmden yax
Yazdım
Türk kadını hariç olmaz
Ben de aynı şekilde, türk erkeğiyle olmak isterim
Evleneceksem türk kızı genetigimi degistirmem
Ruslar iyi oluyor
Türk olmasın yani?
Öyle bişey demedim
😂😂😂😂
Nesi komik😂
Yok bisey
@İnflames2626 altda benim gördüğümü sende gördün dimi 😂
Ne gördünüz ki
😂😂😂
Anlamadım
Azeri
Onlar da türk zaten
Bende türküm azeri türkü😌
Ne güzel 🩷
🦄💞
Türk ile tabii
Katılıyorum, bende
:)
İngiliz biriyle.🇬🇧♥️
ispanyol olabilir
Kore
Norvec
Alman