Kavgalı olup görüşmediğim bir arkadaşım var. Aramak istiyorum, sizce arasam mı?

Eskiden çok yakın bir arkadaşım vardı. Ben bunla çeşitli nedenlerden aramız çok bozuldu. Barışma niyetim yok. Ama böyle arayıp sohbet edesim var. Sizce arasam mı?
Kavgalı olup görüşmediğim bir arkadaşım var. Aramak istiyorum, sizce arasam mı?
Cevapla