Evet. Keşke yurt dışına gitme şansım olsaydı, ebedi dönmezdim bu ülkeye. Sözüm meclisten dışarı: Yurtdışında yaşayıp Türkiye'ye dönmek isteyenler kaşınıyor. İngiltere'yi çok istiyorum.
Peki niye arkadaşlarım kötülüyor yurt dışını, diyorlar ki bir tek ekonomisi daha iyi, ortamı kötü falan diyorlar, yani insanlar çok sessiz işe git gel hayat onlar için bundan ibaret diyorlar
Hayır, küçüklükten beri yurt dışındalar, hiç Türkiye'de yaşamamış, sadece Türkiye'ye gezmeye geliyor, diyor ki keşke Türkiye'de üniversite okuyabilseydim, yani o üniversite ortamı burada yok, ben burada gidiyorum insanlar sessiz soğuk diyor
orada doğup büyüyenlerin bir kısmı gettolarda büyüyor türk mahallelerinde felan entegre olmamışlar saçma sapan bir hayat yaşadıklarından ee haliyele iki arada bir derede kalıyorlar. çok değişik tipler var
Olabilir, küçük şehirde yaşıyorum demişti o yüzden sıkıcı geliyor hayatım demişti, hiç İstanbul gibi güzel bir ortam yok dedi, dedim ki burada da hani Türkiye güzel olabilir ama Türklerin parası hiçbir yere yetmiyor dedim yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Evet ben isterdim.
Daha iyi bir gelecek ve refah içinde yaşamak için, insanın değeri olduğu için yurt dışında yaşamak isterdim.
Buradakiler de disarida
Hadi yer değişelim ama sonradan caymak yok😂
dubai katar Singapur Lüksemburg.
bunlardan birinde olabilirdi
İstesem istediğim herhangi bir ülkede yaşayabilirim.
Evet. Keşke yurt dışına gitme şansım olsaydı, ebedi dönmezdim bu ülkeye. Sözüm meclisten dışarı: Yurtdışında yaşayıp Türkiye'ye dönmek isteyenler kaşınıyor. İngiltere'yi çok istiyorum.
yani evet ama iki ay orada bir iki burada şeklinde
isterdim
İsterdim amsterdamda yaşamayı istiyorum
İsterdim
Belki
Hayır istemezdim
İvit.
Onlar tr de biz Avrupa'da yer değişelim
yaşıyorum gül gibi
Peki niye arkadaşlarım kötülüyor yurt dışını, diyorlar ki bir tek ekonomisi daha iyi, ortamı kötü falan diyorlar, yani insanlar çok sessiz işe git gel hayat onlar için bundan ibaret diyorlar
işsizdir dil bilmez kalifiye değil vs
bir de gidip grup yapma fantezileri kuranlar var aksfoilkmafafs yanılınca kötülüyorlar
Hayır, küçüklükten beri yurt dışındalar, hiç Türkiye'de yaşamamış, sadece Türkiye'ye gezmeye geliyor, diyor ki keşke Türkiye'de üniversite okuyabilseydim, yani o üniversite ortamı burada yok, ben burada gidiyorum insanlar sessiz soğuk diyor
orada doğup büyüyenlerin bir kısmı gettolarda büyüyor türk mahallelerinde felan entegre olmamışlar saçma sapan bir hayat yaşadıklarından ee haliyele iki arada bir derede kalıyorlar. çok değişik tipler var
Olabilir, küçük şehirde yaşıyorum demişti o yüzden sıkıcı geliyor hayatım demişti, hiç İstanbul gibi güzel bir ortam yok dedi, dedim ki burada da hani Türkiye güzel olabilir ama Türklerin parası hiçbir yere yetmiyor dedim yani
:D doğru demişsin. burası ucuz seks cenneti deseydin arkadaşına sen de bunun mu hayalini kuruyorsun köftehor da deseydin :D
Evet
Olabilir