
Tabii ki de isterdim 🤩
Hayır istemem 😐
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Birkaç aylık periyotlarla iş amacıyla Danimarka'ya gidip geliyorum. Bu sene sonuna kadar kalıcı olarak yerleşeceğim. Oradayken, insan olduğumu ilk defa hissettim. Devletin, insana verdiği değeri görünce, biz burada yaşamıyormuşuz, sadece ölmemeye çalışıyormuşuz gibi hissettim.
yerleşmek için şartlar neler
evet.
ülkemi seviyorum. yönetimi ve insanların giderek yozlaşmasınıı sevmiyorum. ekonomik sıkıntı çok fazla. nispeten iyi olsam bile birilerinin çektiği sıkıntılar bana dert olabiliyor. adalet konusunda da. ekonomi adaletsizlik ve toplumsal yozlaşma biranda çözülemez. en azından başka ülkede yeni kültür görür fırsat yakalarım.
Eig için teşekkür ederim
Ben ülkemi gerçekten seviyorum. Sorunları çok ama yurt dışında yaşamak gibi bir düşüncem yok. Fakat gezip, görmek, kalmak, öğrenmek, keşfetmek isterim..
Cevap
42Cevap
Evet çok isterdim tabi ki de
Zaten hayalim bu :d iki yil sonra gidicem Allah izin verirse..
Almanya mı
Ja, Deutschland. Nereden bildinn
İş imkanları daha kapsamlı olduğu için Türkler tarafından en çok tercih edilen ülke, umarım ki istediğin yere en kısa sürede gider kurtulursun, 2025 de euro 48 olacakmış tahminlere göre, ne kadar erken gidersen o kadar iyi, benimde aynı ülkeye gitme hayalim var ve iki yıl sonra, şimdi özel ders alıyorum Almanca öğrenmek için. Akrabalar falan varsa rahat edersin. İyi dileklerim seninle✨
Zeki kizsin😃. Doviz kuru inan zerre umrumda degil. Buraya bida gelmek dahi istemiyorum. Nefret ettim artik. Akrabalarim var orada ama onlara gerek yok. Oranin dilini ogrendikten sonra Allah'ta yuru yaa kulum dedikten sonra daglar duz bana. Hic kimseye gerek duymuyorum :). Iyi dileklerin icin tesekkurler ☺️
💖.
Bende seneye gidicem ikimiz için hayirlisi olsun
@Johnmack pişman olursun git
@Johnmack nasil bi is icin bu rakami soylediler?
@simgee_yuuna tesekkurler 🤗
Miktarindan ziyade yapilacak isi merak ettim
@Cerensuna bana mı dedin
Bende 2 yıl sonra gideceğim inşallah ekim ayında almanca çalışmaya başlıyorum sınavlar felan derken bir türlü başlayamadım öğrenmeye şimdilik alacağım kitapları araştırıyorum umarım herkes emeğinin karşılığını alır
Butun turk mileti almanyaya goc edicez galiba 2 sene icinde 🤣🤣🤣
Çünkü almanya daha çok ılımlı diğer ülkelerden sağlıkçı başta olmak üzere işçi arıyor tek engel almanca almancayi ögrendigin zaman çok basit almanca öğrenmekte doğru düzgün çalışsan her gün 1 buçuk senede b2-c1 ortalarına gelirsin
Sınavları geçmek için 1 buçuk yıl 5 ay daha çalışsan almancaya sözlü olarak daha iyi almanca konuşursun turkiyede böyle almanyada dil okulunda ogrenilse daha az zamanda öğrenir insan ortamda hep almanca konusuldugundan felan
En önemli şey dediğim gibi almanca cevremdeki herkes diyor o yüzden almanca öğrenmeye bakin tavsiye
Dogrudur, eski muttefikimizdir ve bu yuzden gelisen bir samimiyet var. Fakat beni dusunduren sey su, oradaki turklerden ve bir almandan duydugum bisey var. Ismi yabanci olan insanlarin kiralik ev ilanlarina ve is basvurularina basvurduklarinda sikinti yasiyolarmis. Yani ev ve is bulmak zormus.
Almanyadakilerin ne dediğine çok bakma onlara kalsa orada kıtlık var çöpten ekmek topluyorlar yani ciddiye alınmaz ordakiler almanyanın kendi vatandaşı hemşire gibi gibi internette yazıyor zaten bakabilirsin meslekleri okumuyor ve yapmıyorlar daha çok vasıflı olan meslekleri yapıyorlar okuyan yok yani hemşireliği veya aşçılığı bu yüzden dışarıdan işçi almaları gerekiyor iş var almanyada buna artı olarak genç nüfus az ev kira konusu bunu hiç duymadım ben sadece tüm ortak olarak avrupanın sorunu kiranın yüksek olmasıymış ama bu evin özelliklerine bulunduğu konuma markete yakın mi değil mi ev eski mi değil mi buna göre fiyatı değişiyormuş 800 euro gibi bir para
Yabancılara neden iş vermesinler ki zaten almanya vasıflı işçi arıyor bu yüzden sürekli nasıl yabancıların ülkemize gelip çalışmasını sağlayabiliriz diye değişik değişik kanunlar çıkarıyorlar örnek yakın zamanda fırsat kartı diye bir şey çıkardılar internetten bakabilirsin belirli şartları var
@Johnmack aklı olan gider almanyaya hayati kurtulur o parayla bile geçinilebilir zaten orada zincir marketler var ucuz hatta daha çok ucuz olduğu günler oluyor yiyeceklerin indirimde oldukları zaman önemli olan oraya gitmek oraya gidip işini beğenmesen bile yeni bir iş bulabiliyorsun youtubede çok video var 5 yıl kalırsan vatandaşlık alıyorsun
Ya arkadaslar kafama takilan biseyde şu: benim isim ofis isi. Orada finansor olmam icinde cok iyi derecede bunu ogrenmem lazim. Cok zorlu bi yol. En azinda kalburalti bi isim olsaydi ne biliyim torna tesviyecilik cnc elemanligi gibi o kadar ogrenmeme gerek yok ama surekli iletisim halinde olucam. Diyelim ogrendim. E bu kadar emege degecek mi onuda dusunmeden edemiyorum
Alman dilide cok zor yani hadi ingilizce olsa 6 ayda c1 seviyesine getiririm. Ama hic alisik olmadigimiz bi dil
Bence okadar zor değil abartıyorlar internette felan doğru düzgün masa başına geçip çalışırsan sürekli tekrar edersen öğrenirsin öğrenenler nasıl öğreniyor ki bukadar gözünde büyütme yoksa zor gelir elinizde eğer bir iş varsa bir şekilde gidin hemşirelik olur tesisat olur aşçılık olur bu gibi şeyleri almanyada yapan yok sonrasında dilin gelişirse orada yeni bir işte bulunabilir ya böyle yaparsın ya da burada çok iyi bir almanca öğrenip öyle gidebilirsin yanlış konuşsan bile almanyada yargılamazlar videolarda da öyle anlatıyorlar sadece emek gösterdiğini almanca konuşmak istediğini belli etmen gerek sadece ingilizcenin gerekli olduğu işlerde olabiliyor bildiğim kadarıyla yazılım mesela ama almanca şart gidebilmek için
Tesekkurler. Almanca sart degil artik firsat kartiyla. Seninle irtibatta kalabilir miyiz? Birbirimize yardimci oluruz danisiriz bu gibi konularda.
Farklı kültürlerle yaşamanın dezavantajlarından biri kalıcılık. Ailenizin hem eğitim, hem kültür hem de ilişki olarak alışması zaman alabiliyor. Tamamiyle sizin hayata bakış açınıza bağlı. Müslüman toplumlarda bu çok kolay olmuyor.
Kim istemez ki hayalalim yaşamak zaten çünkü insanlar daha mutlu huzurlu yaşıyor kendilerine ailelerine daha çok vakit ayırıyorlar umarım giderim ABD 🇺🇲 Kanada 🇨🇦 ya da Almanya 🇩🇪 bunların içinden biri olsa çok mutlu olurdum
şöyle diğer ülkelere bakınca yaşamayacağıma karar veriyorum anlayana
ha anlamayana özet bu vatan vura vura kan döküle döküle sınırlarımızı çizildiyse terk etmek saçmalık olur
Ülke şu durumda olmasaydı da istemezdim diyabilseydim keşke :/
Niyetim bir an önce s*ktir olup gitmek şu ülkeden Atatürkün bize bırakmış olduğu ülke pek iyi değil hiçte iyiye gitmiyor eğitim zaten kotu ekonomiye gelmiyorum o son okul kararı zaten hani kesip atacaktım kafamı 18 saat Arapca dersi falan inme indi a*k bana şaka gibi ya kucuk çocuklara daha Türkçeyi ogretemeden ya kafayı yicem ya cidden
Büyük konuşmak istemem, Allah mecbur etmesin ama ben bırak ülkeyi şehir bile değiştiremem. Yeniliğe aşırı kapalı biryim, alışamam gibi geliyor ajxhazh
kurulu düzenim var şimdi yaa 🤣 şaka bir yana şu sıralar değil ama galiba 4-5 yıl sonra düşünüyorum. en azından şu anki düşüncem bu şekilde
Giden bilir orada insanlık ve maneviyatın olmadıgını :/
Fena olmazdı.. Sevdiklerim de olacaksa ya da arada görebileceksem 🤌
İsterdim ama tek bir yere sabit kalmak da istemezdim
Ülkemi seviyorum, yöneticilerinden ve sorunlarından rahatsızım.
Başka ülkelerin suriyelisi olmayı benim gururum kaldırmaz o yüzden gitmek istemiyorum.
aslında ikisinin tam ortası bi isteğim var 🤔
Batsada ülkemden ayrılmam ki batıyor ona rağmen burada ölmek isterim
Tabiki de isterdim. Çünkü bu ekonomide yaşamak çok zor. Adaletsiz bir ulkede yaşamak zor.
Hayır ben memleketimi seviyorum. Sadece gezmek için giderim.
hayır bir çok ülke gezdim ülkemde yaşamayı seviyorum
Gitsem de geri dönerim olmadı zorla attırım kendimi sınır dışı ettirirdim hem İzmir gibi bir yer yok dünya da.
3 yil once ciktim turkiyeden. Aslinda imkanim da vardi ama hata etmisim keske daha erken gelseydim diyorum
Neresi almanya mi
@Bananesanane10201 fransa
Nasıl gittiniz mesleğiniz nedir
@Bananesanane10201 kardesler burdaydi istek uzerine gelip kaldim
Temelli değil ama 1/2 yıl için gideceğim sanırım. Farklı bir deneyim olsun.
Yurtdışında yaşıyorum herkese tavsiye ederim
@Cerensuna amerika
çok param olursa tabikide isterim yurt dışında yaşamayı
İsviçre'ye gitmeyi istiyorum ama hayal olarak kalacak.
Bk var yurt dışnda. Batı özenticileri sizi. Tarihini bilmeyen cahil insanlarsnz.
Her ne kadar eskiden batiya ozendiklerinden dolayi yurt disina gitmek isteselerde dogruya dogru kardes simdi artik herkes daha iyi bir hayat icin yurt disini istiyor
@mavikelebekdeniz memleketine faydası olmayanı batı ne yapsın. Neden alsın sizi
Biz faydasiz insanlari aldik...
@mavikelebekdeniz sen müslümansın müslüman kardeştir Alıcaksn Allah emrediyor. Onlar kafir öyle bir dertleri yok.
Haklisin
Hayır Türkiye'yi seviyorum
Bizde seviyoruz da ekonomi mülteciler cart curt ülke bitti bence
Yurt disindayim
Hiç öyle heveslerim yok
Ailem olmasa isterdim
İmkanım ve hakkım var ama istemiyorum.
Tercih meselesi...
Hayır istemezdim..
İşsizlerin hepsi isterim demiş 😅
Yaşamak değilde gidip görmek isterdim
Kore’de yaşamak istiyorum
Kim istemez ki
Norveçte yaşamayı çok isterdim
Bugün göndersinler bugün giderim
Hep hayalim zaten inşallah gerçekleşecek
Ne zaman
Bende
bi görmem lazım emin değilim
Fırsatım olsa hiç durmam Türkiye’de
yok ben Suriyeye gidicem
Ara ara yasiyorum zaten
Başka bir ülkenin suriyelisi olmak istemem.
10 bin dolarım olsa New York a gidecem de para yok
İsveç olabilir
Balkan ülkelerinde isterdim
Tabii ki de isterdim
Mesela nerede?
İstediğin yerde
Zaten oradayim.
Hayır istemezdim…
5 yıl yaşadım geri döndüm
Japonya ya da singapur
İstemem
Evet isterdim
Zaten yaşıyorum
Hayır istemem
İsterim
Maalesef evet
Şu aralar değil
Hayır istemem