Eşimle birlikte bir süreliğine maddi imkanlarımız düzelene kadar kayınvalidem ve kayınpederim ile yaşıyoruz. Dün gece eşim ve kayınvalidem tartıştı. Haklı olan taraf eşimdi. Ben eşimi tuttuğum için söylemiyorum. Kayınvalidem önce eşime laf dokundurdu eşimde gidip neden durup dururken bana böyle laf dokunduruyorsun dedi. Annesi bak şu eşyayı kafana atarım dedi eşimde hadi at anne öyleyse dedi. Sonra kayınvalidem bir anda çıldırmaya başladı ben kendimi öldüreceğim dedi mutfağa gitti bıçaklayacağım kendimi dedi eşim ben birde kayınpederim onu durdurmaya çalıştık. Ben hemen bıçakları sakladım. Kayınvalidem çığlık atmaya başladı kendimi öldüreceğim dedi. Ben korktum ağlamaya başladım panikledim ambulans arayım mı dediğimde kayınvalidem hayır dedi çığlık attı eşimi yumrukladı eşime vurdu eşim onu tuttu sürekli. Ben o esnada kendine zarar vermemesi için mutfaktaki bıçakları sakladım. Kayınpederim kanser hastası fenalaştı durun yapmayın dedi sürekli durun dedi ben bir yandan onu sakinleştirmeye çalışıyorum onu oturma odasına getirdim su verdim pencereleri açtım hava alması için. Eşim kayınvalidemi mutfaktan zorla çıkardı. Kayınvalidem kayınpederimin yanına gitti. Ben ve eşim mutfakta kaldık. Kayınvalidem oturma odasından seslenerek bu evden gidin dedi. Bir sürü hakaret etti ben anneyim istediğimi söylerim dedi. Eşim mutfakta sustu sadece dinledi. Ben daha önce böyle bir olay oldu mu diye sorunca eskiden bir kere daha olmuştu babamla tartışmışlardı dedi. Arkadaşlar bugüne kadar ilk defa böyle bir olay yaşadım neye uğradığımı şaşırdım. Çok korktum içimde öfke ve üzüntü ile karışık hisler var. Bu yaşananlar neydi? Ben ve eşim ne yapmalıyız? Eşime bu evden gidelim dediğimde birkaç gün sonra sakinleşirler dedi. Bende huzur yok bu evde rahat değiliz açık açık bizi evden kovdu burada nasıl durabiliriz dedim. Eşim ekonomiyi görüyorsun dedi. Bende dedimki ben bir işe girip çalışırım sen ister gel ister kal ben bir daha böyle bir şey yaşamak istemiyorum benim yapıma ters ben seni sevdiğim için burdayım ama bu şekilde yapamam üzgünüm dedim eşim sustu. Bu olay dün gece yarısı meydana geldi. Arkadaşlar bana tavsiye verin ben ne yapmalıyım nasıl hareket etmeliyim?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kayınvaliden çok yapmacık bir kadınmış duygusal manipülasyon yaparak kendini haklı çıkarmaya çalışan bir profil.
Şimdiden itibaren ne yapmalıyım sizce benim annem babam yok gidecek bir yerimde yok
Kayınvaliden belliki gelgitleri olan biri biraz daha sabredeceksiniz eşin zaten huyunu biliyor onun için eşine normal gelmiş... eşine söyle belli bir süre suyuna gitsin onun bu durumunu tetikleyecek davranışlarda bulunmasın kendi evinize geçtiğiniz zaman kayınvalideni evinize almayın.. şimdilik aynı evde devam etmelisiniz..
Teşekkür ederim 🤍
rica ederim
Tek tavsiye aç kalsanız bile ayrı biryere yerleşin. Yoksa ikiniz arasında da sorunlar olacaktır.
Teşekkür ederim. Eşim biraz işin kolayına kaçıyor. Ben ona diyorumki senin rahatlık sandığın şey ilerde sana çok ağır patlayacak. Sen ekonomi kötü diye aile evinde kaldıkça her geçen zaman aleynine işleyecek. 30 yaşında bir adamsın hala neyin peşindesin? Kendini ve beni bu duruma soktuğun için biraz kendini kötü hissetmen gerekirdi dedim. Açık açık kadın evimden gidin dedi hala neyi anlamıyorsun dedim.
Aynı benim senin için düşündüklerimi yazmışsın.
Hatta gerekirse sende bir işe gir, ama o ev size ayrılık getirecek. Eşin para harcamamak ve ayrı bir ev sorumluluğu taşımak istemiyor.
Ama gerçek öyle değil işte.
Evet aynı fikirdeyim. Ben çalışır ayrı eve çıkarım ama eşim sanki biraz tembel. Bu kez ayrı eve çıksak yine yatar gibi geldi. Aileside onun huyunu biliyor benim başıma atmaya çalışıyor sanki. Ben eşimi seviyorum ama bu tarz şeyler mide bulandırıcı. Kendi yolumu eşimden ve ailesinden ayırmalıyım. Sizce?
Hatta mümkünse ayrı bir ile gidin farklı yerlerde iş bulun, eşine o evde olamayacağını söyle hatta boşanmakla tehdit et.
Eşisin istediğini yaptırabilme imkanın var.
Tavsiyeniz için teşekkür ederim 🙏 dikkate alacağım
Rica ederim, ama sonuçlardanda haberdar ederseniz ben memnun olurum.
Tamam ilerleyen zamanda gelişmeleri paylaşacağım
Seni tebrik ediyorum. Eşine sıkı sıkı sarıl yakın zamanda hersey gönlünüzce olur insallah.
Teşekkür ederim beni neden tebrik ettiniz peki anlamadım? Birde eşime neden sıkı sıkı sarılmalıyım? Ben eşime sıkı sıkı sarıldıkça o kendi rahatı için beni ailesi ile yaşatıyor tembellik yapıyor gibi geldi. Bugüne kadar maddi manevi elimden geleni yaptım o hala savaşmak mücadele etmek eşini bu rezil durumdan kurtarmak yerine işi oldu bittiye getirmeye çalışıyor.
Ev üstüne evi olmaz kovulduğumuz evde daha ne duruyorsunuz eşinin hiç mi gururun yok
Evet gururu olsaydı bu lafın üzerine taş taş üstüne koymaz çalışır açta kalsak açıktada kalsak bana bunu yaşatmazdı bende ona göre davranacağım
Şumarık bir kadın belli ki kriz geçirmemiş terbiyesizlik yapıyor sizi kaçırmak şçin
Bana biraz tiyatro gibi geldi. Bizi evden göndermek için bunları yapmış olma ihtimali çok mide bulandırıcı. Açık açık söyleyebilirdi eşime. Eşimde neyin kafasında anlamadım. Annesi kovuyor adam gitmiyor. Bir insanda hiç mi gurur olmaz!
Anne oğul arası gurur olmaz ama durum teatrel, böyle durumda sadece izle😅
Nereye geldim nasıl bir tiyatroya düştüm bilmiyorum gerçekten iğrenç bir durum
İç güveysş olmak zor
Allah yardımcın olsun nasıl bir aile bu
Karışma uzak dur üstüne kalır sonra
Uzak duruyorum peki eşime ve ailesine nasıl davranmalıyım
Sen yorum yapar taraf olursan ileride her suç senin üstüne kalır kavga olunca bile odana kapan. Oğlunu kötülemez de gelınım yaptı kışkırttı der sonra
Teşekkür ederim. Zaten baya bir soğukluk geldi içime. Eşim diyorki sen git annemle babamın odasında otur benim yanımda durma taraf turuyorsun sanacaklar. bende diyorumki ben senin yanında durma sebebim sen değilsin ev küçük başka oda yok onların yanına gitmek istemiyorum ne düşünürlerse düşünsünler dedim gitmedim.
Hangi sehirdesiniz peki
İstanbul
Anladım Akdeniz tarafındayız iş için sormustum
Ayri yere gidin
Gideceğim inşallah bir işe girip bir an önce gideceğim.
sen bisi yapamazsin