Hormonların verdiği sebeplerden dolayı her kadın sinir sistemini ister istemez yıpratmakta. Tabiki bunu sadece gerçekten acı çekerek, devamlı değişimde olan hanımlar bilir peki sizz ÉRKEKLER hanımlarınız için bugüne kadar ne yaptınız? Ne yapmaktasınız? Kendinize dönüpte sordunuz mu acaba ben eşime layik biri oldum mu? Nerde hata yaptım.. vs... tabiki hatasız kul olmaz, herkes kendince haklı. Kimse kendi öz egosuna dönüp bakmıyor ve her zaman olduğu gibi başkalarına kabahat buluyoruz... niçin bu kaosun içindeyiz? Eşit olmaktan bahsetmiyorum sadece yürekten birbirinizi sevmenizi istiyorum, diliyorum... saygıda kusur etmeden... (anne+baba ne demekti? Iyi günde kötü günde bir olmaktı, peki dünyaca insanların birbirine girmesi ne sebepten oluyor sizce? Eski gibi niçin hiçbir insanoğlunda huzur kalmadı... ben asıl sorunun cevabını gayet iyi biliyorum😊
Seviyeli bir şekilde yorumlarınızı yaptıktan sonra kendi yorumumu sizlerle paylaşacağım.
😍😜Her birinize huzurlu, umut dolu bir gün diliyorum.. 🍀☕🫖🥐 (unutmadan bugün acilen cikolata almam lazım yoksa hormonlarım ortalığı yakıp kavuracak gibiii... fınfıklı olmadı şart ona göreee.. hııhhh😌😅
#günaydın #kadınlar #hormon #kaos #karmaşa #ilgi #sabır #anlayış #nezaket #sarılmaendorfini... 🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 #cherryblossom
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer