Eşim vefat etti annesi benim paramla tadilat yaptırılan eve eşimin ilk evliliğinden olan biyolojik çocuğunu oturtturdu benim sıfır eşyalarımı kömürlüğe attı ev tapusu daha miras bizim eşimin öleceğini hesap edemediğimiz için yıllardır da o evde eşim oturduğu için böyle bir sorun olacağını düşünmemiştik neyse dün eşimin annesi olacak şahsın telefonu aramalara kapatılmış kadının hattı eşime ek tarifeydi cüzi bir şey ödüyordu eşim kadın komşuna beni arattırmış benim telefon aramalara kapandı gelin faturayı ödemedi mi sor diye bana yukarıda yazdığım tüm kötülükleri yaptığı halde ben onun faturasını neden ödeyeyim sizce bu kadın neyin kafasını yaşıyor?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer