Okuyun ve mantıklı bir fikir verin lütfen?

ben yirmi yedi yaşında evli ve evebeynlerinden farklı ülkede yaşayan bir kadınım. anne ve babamın her zaman mutsuz ve kaosla dolu bir evlilikleri oldu ve buna rağmen boşanmadılar. şimdi ikiside belirli bir yaştalar ve hala saçma sapan sorunları var. Babam her zaman küsüp surat asan köşesine çekilip aylarca böyle kalabilecek biri, annemde kendini hasta etmeyi, sürekli her şeyden şikayet etmeyi ve herkese trip atmayı çok sever. Ben ve kardeşim onların çocuğu olarak her zaman ikisi arasındaki sorunluları onlarla birlikte yaşadık, yani sanki dördümüz evliymişiz gibiydi. Şimdi kendi evliliğim olmasına rağmen annem her gün beni arar, babam hakkında saatlerce olumsuz yorum ve şikayette bulunur, mağdurluğunu anlatır ve sızlanır. Zor bir hayatım olmasına rağmen bugüne kadar kızım nasılsın senin için ne yapabiliriz dediklerini duymadım. Sadece kendi sorunlarıyla moralimi bozmaya ve beni kötü etkilemeye devam ediyorlar. Birkaç gündür annemin telefonlarını yanıtlamadım ve müsait olmadığımı söyledim. Çünkü psikolojim artık bu durumu kaldırmıyor ve kendi evliliğime yansıtıyorum. Annem bana sitem ve maduriyet içerikli uzun bir mesaj yazdı. Ona fikirlerimi söylediğimdeyse suçlu ve hayırsız olan ben oldum. Bu durumda olsanız nasıl bir tepki verirsiniz? Lütfen sadece mantıklı yorumlar yapın.
Okuyun ve mantıklı bir fikir verin lütfen?
Cevapla