İnsanlar kasiyerlere karşı neden hiç kibar değil?

Shell benzin istasyonu marketinde kasiyerim her gelen müşteriye hoş geldiniz diyorum, halini hatrını soruyorum yani konuşkan hoş sohbet biriyim işim gereği olmasa bile konuşkan bir insan olduğum için konuşasım geliyor insanlarla. Mesela aldıkları şeylerle ilgili yorumlar yapıyorum, bu kekin çikolatalısı da çok güzel bence denemelisin gibi yorumlar yapıyorum yarısı bana küfür ediyor kapa çeneni, çeneni kapar mısın ya da sanane a q gibi şeyler söylüyorlar 🤣🤣 Tabi ki dediklerine alınmıyorum alıngan bir insan olsam bu işi yapamam ama herkes niye bu kadar gergin yahu?
İnsanlar kasiyerlere karşı neden hiç kibar değil?
Cevapla