Bazı insanlar neden bu kadar kırıcı nezaketsiz?

Bugün caddede yürürken kalabalıkti diye elim bir kadının eline değdi kadın kızarak bazi insanlar yolda yürümeyi bilmiyor dedi. Gereksiz bir tepki olduğunu düşünüyorum ezmedim kadını sadece elim değdi. Ben feraceli biriyim o ise yari çıplakti bence benden hoşlanmadığı için tepki verdi

Bazı insanlar neden bu kadar kırıcı nezaketsiz?
Cevapla