Uzun yaşamak mı, kısa yaşamak mı?
Ben 80 90 yıl yaşamayı tercih ediyorum
Ben 80 90 yıl yaşamayı tercih ediyorum
Nasıl yaşayacağım önemli. Eğer kör olacaksam bir yaştan sonra veya rahat yürüyemeyeceksem, farklı acılar çekeceksem, o yaştan sonra yaşamaya gerek yok. Sağlıklı olacaksam mümkün olduğu kadar çok yaşamak isterim.
Cevap
13Cevap
Ben yaşamak istemem şu an bile.
Kimseye muhtaç olmadan yaşamak isterim bu daha doğru. Yıl olarak bir isteğim yok gibi
Çocukları büyütüp, okutup , evlendirip, anana, babana olup ana yorgun diyip gebermek istiyorum.
kısa yaşamayı tercih ederim
bu arada neden fake foto tercih ettin? SÇĞWOSOWPSPQPQPWLŞGM
insan hiç ölmek istemez ki.
60 küsürlü yaşlarda veda etmek isterim
Bugün ölsem keşke
Peki o hayatı dolu dolu yaşayacak mısın bakalım.
40a kadar yaşasam yeterli
Kimseye yük olmak istemem.
Sağlıklı olursam 100 iyidir
Kimseye muhtaç olmayacak kadar yaşamak istiyorum
75-80 arasi iyi herslde😅
35 en fazla.
En fazla 1 sene bu dünyada hiç amacım kalmadı
Ölmek istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?