Aile & Toplum Kaç yaşına kadar yaşamak isterdiniz? нαүαℓεт Takip Et Xper 5 Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Ölüm size kaç yaşında gelmesini isterdiniz?iyi ölümler.. Kaç yaşına kadar yaşamak isterdiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. şu an ölmek isterdim 1 0 Yorumla
hicbilemiyorumaltan Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yaş 70 iş bitmemiş diyorlar ama benim iş bitsin 70de hshxhsus 1 0 Yorumla
apoletimebiryıldız Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Ben zirvedeyken gelse alsa müthiş olur. 100 olayım bari. 0 1 Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Sağlıklı huzur dolu nice senelere.. Yorumla
fox_098 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl 45-50 ama ölümü seçemeyiz maalesef 0 1 Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Orası öyle.. Yorumla
Uuulannn0 Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Genç yaşta ölmek daha iyi 0 6 Yorumla нαүαℓεт +1 yıl İnşallah ölürsün Yorumla Uuulannn0 +1 yıl Dünya yaşamamı haketmiyor Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Dünya yuvarlaktır her şey vardır Yorumla Uuulannn0 +1 yıl Yinede ölsem daha iyi Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Yaşamak güzel yinede Yorumla Uuulannn0 +1 yıl Olabilir. Yorumla
nickmickyoklan Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl 200 . 0 1 Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Çekilmez 200 sene Yorumla
ΙιΙιτh Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl 70-80 en gec 0 28 Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Yaşlı ölüm Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Hakket ya bu kadar durmak sıkıcı Yorumla нαүαℓεт +1 yıl 65 olsun Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Olur Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Hayırlı ölümler Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Amin sagolasin Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Sende sağol sevdiklerinle beraber nice mutlu senelere.. Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Bilmukabele Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Teşekkür ederim.. 90 yaşına kadar olsun Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Sen mi Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Evet ben Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Cok o ya sen de 66 ya kadar yasa Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Olmaz seninle anlaştık 65 sen 90 ben Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Nau Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Kaç olsun seninki son kararını ver Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl 50 diyorum dayanacak gucum kalmaz Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Genç yaşta Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Aynen daha erken de olur bu rezaletleri gormeyetahammulum yok Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Konuştukça ölüyorsun sen, Allah uzun ömür versin sana Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Beni her aksam buga sokuyorsun sen ben uyumaya gidiyom Yorumla нαүαℓεт +1 yıl iyi geceler güzel rüyalar.. Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Sana da Yorumla нαүαℓεт +1 yıl O zaman tatlı rüyalar Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Tamam anladim aaaa 😂 Yorumla нαүαℓεт +1 yıl İnşallah seni görürüm.. Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Hah 😂 kabusun olurum shdjshxndj Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Ben Hayalet'im ben senin rüyana geleyim 😅 Yorumla ΙιΙιτh +1 yıl Altima ederim olmaz Yorumla
_Justimagineit_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl Eşim ölene kadar 0 1 Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Allah uzun ömür versin Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı. 92 :D 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Erken yaşta 0 7 Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Çocuğun olursa Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Olmadan işte Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Ya olursa Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Çıkmaza soktun Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Ne deyim sana inşallah ölürsün mü deyim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Öyle mi diyeceksin Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Evet çocuk olmadan inşallah ölürsün diyeceğim Yorumla
JonSnow1313 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl 35 yeter bence 0 2 Yorumla нαүαℓεт +1 yıl Genç ölüm Yorumla JonSnow1313 +1 yıl Adam olana çok bile Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
şu an ölmek isterdim
Yaş 70 iş bitmemiş diyorlar ama benim iş bitsin 70de hshxhsus
Ben zirvedeyken gelse alsa müthiş olur. 100 olayım bari.
Sağlıklı huzur dolu nice senelere..
Ömrüm ne kadar biçilmişse
50’ye kadar yaşamak isterdim
Fazla değil
İntihar mı edeceksin
45-50 ama ölümü seçemeyiz maalesef
Orası öyle..
Mümkünse şimdi olsa
Genç yaşta ölmek daha iyi
İnşallah ölürsün
Dünya yaşamamı haketmiyor
Dünya yuvarlaktır her şey vardır
Yinede ölsem daha iyi
Yaşamak güzel yinede
Olabilir.
200 .
Çekilmez 200 sene
70-80 en gec
Yaşlı ölüm
Hakket ya bu kadar durmak sıkıcı
65 olsun
Olur
Hayırlı ölümler
Amin sagolasin
Sende sağol sevdiklerinle beraber nice mutlu senelere..
Bilmukabele
Teşekkür ederim.. 90 yaşına kadar olsun
Sen mi
Evet ben
Cok o ya sen de 66 ya kadar yasa
Olmaz seninle anlaştık 65 sen 90 ben
Nau
Kaç olsun seninki son kararını ver
50 diyorum dayanacak gucum kalmaz
Genç yaşta
Aynen daha erken de olur bu rezaletleri gormeyetahammulum yok
Konuştukça ölüyorsun sen, Allah uzun ömür versin sana
Beni her aksam buga sokuyorsun sen ben uyumaya gidiyom
iyi geceler güzel rüyalar..
Sana da
O zaman tatlı rüyalar
Tamam anladim aaaa 😂
İnşallah seni görürüm..
Hah 😂 kabusun olurum shdjshxndj
Ben Hayalet'im ben senin rüyana geleyim 😅
Altima ederim olmaz
Eşim ölene kadar
Allah uzun ömür versin
bu yasima kadar
92 :D
Erken yaşta
Çocuğun olursa
Olmadan işte
Ya olursa
Çıkmaza soktun
Ne deyim sana inşallah ölürsün mü deyim
Öyle mi diyeceksin
Evet çocuk olmadan inşallah ölürsün diyeceğim
35 yeter bence
Genç ölüm
Adam olana çok bile
40..
Hayat kırkından sonra başlıyor..