Özellikle kızlar size soruyorum? Eşimin hal ve hareketleri normal mı? Biraz uzun ama okur musunuz?

2 yıllık evliyim. Eşimin ailesi bizim yan köyde ikamet ediyorlar. Ben ve eşim memuruz. Memlekete de araba ile yaklaşık 9 saatlik uzak bir yerde görev yapıyoruz. Bayramda ve yıllık izinlerimizde memlekete geldiğimiz zaman eşim benim yanımda kalmak istemiyor. Ben ailemin yanında kalıyorum. Memlekette kendimize ait bir evimiz yok. Hiçbir zaman ağzından benim yerim kocamın yanıdır dediğini duymadım. Tamam ailesinde kalsın, kalmalıdır da. ama en azından 1 gece kendi isteğiyle yanımda kalmasını, en azından benim yanım senin yanındır demesini beklerdim. Diğer konu da eşimin ailesi çiftçilik yapiyor. Evlenirken babası üzerine düşen eşya ücretini vereceğini söyledi ama 2 yıldır para vermedi. Benim babam ise üzerine düşeni fazlasıyla yaptı. Babasının parası yok olsa anlarım ama çiftçilikle ilgili her alete para buldu aldı ama bize para bulamadı. Diğer konu ise eşim benden habersiz ailesinin evine ihtiyaçlarını da alıyor. Geçen sene bulaşık makinesini kendi kartı ile aldı babamdan alacağım dedi. Bende bir şey demedim. Konuyu tekrar açmadım. Açarsam çünkü büyük ihtimalle kavga edecegiz. Geçen gün de 1000 liralık gıda alışverişi yaptı. Babamdan alacağım dedi. Tahminim onu da almadı. Bu aldıkları benim şahit olduğum birkaç bir şey. Tamam ailesine alsın ama 200-300 liralık alsın. Ben kendi ailemi zor çevirirken bir de eşimin ailesini nasıl cevirecegim. Baban verdi mi parayı desem büyük ihtimalle kavga edecegiz diye ağzımı açmıyorum. (Bu arada biz görev yaptığımız yerde ev aldık. Borçlarımız var.) sizce ben yanlış mı düşünüyorum arkadaşlar? Haksız mıyım?

Özellikle kızlar size soruyorum? Eşimin hal ve hareketleri normal mı? Biraz uzun ama okur musunuz?
Cevapla