19 yaşındayım. Bu zaman kadar ne ailem beni sevdi ne çevrem. Mutsuz bir ailede büyüdüm. Bizim evden kavga gürültü hiç eksik olmazdı. Babamın annemi aldattığını, ona şiddetini onu aşağılaması, onu bıçaklamasını, ormanda gece vakti terk etmesini izleyerek büyüdüm. Anneminde bunlara boyun eğmesini, inatla boşanmamasını gördüm. Ablamda ben de cehennemi yaşadık. Bir gün bile yüzümüz gülmedi. Bir gün bile ailemden sevgi sözcüğü, ilgi, sevgi, şefkat görmedim. Herkese bunları var ama öz evlatlarına yok. İnsanların ailelerini kıskanarak büyüdüm.
Okulda da yüzüm gülmedi… dış görünüşüm hüzünden zorbalığa uğradım. Kendimi hiç beğenmiyorum artık kendimden nefret ediyorum hayatım mahvoldu gitti. Kimseyi sevemedim, sevmeyi de sevilmeyi de öğrenemedim. Ağır depresyona girdim yine gıkımı çıkarmadım. Sosyal anksiyetem oluştu.
Etrafıma bakıyorum, herkes ne güzel seviliyor ne güzel ilgi duyuluyor. Kuzenimin erkek bir arkadaşı sırf canı bir içecek çekti diye gece 3te ona o içecekten bulmak için şehrin mağazalarını teker teker dolandı ve kapısına kadar getirdi. O an nasıl kıskandım anlatamam… elimde değil. Ben böyle bir hayat sürmek istemiyorum ben de sevmek sevilmek istiyorum. Kendimden çok bıktım…
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer