Kiyafetime karşılıyor kapalı olduğum halde ve artık bıktım usandım?

Arkadaşlar kapaliyim ve hani öyle daracık giyinen tarzda bir kapalıda değilim. Bol pantolon giyiyorum üstünü biraz kısa seçiyorum bu halimden bile rahatsız olunuyor. Çok hafif makyaj yapıyorum yapma deniliyor. Hani şu yokmuş gibi makyajlardan vs. vs. yani bıktım artık her dışarı cikisimda her kıyafet secisimde sorun yasamaktan tartışmaktan. Neymiş uzun giyecekmisim diz altı falan. Bir tavsiye verin ya napiyim artık. Bir ay sonra isime başlayacağım kendi evime cikicam ama bu hiçbir şeyi değiştirmez bence ısrarla anlamıyorlar neymiş Allah razı değilmiş yorum yaparmış karışırmis o yüzden. Sanki kendileri dört dörtlük müslüman

Kiyafetime karşılıyor kapalı olduğum halde ve artık bıktım usandım?
Cevapla