Depremde anneannem ve dedemi kaybettim garip duygular hissediyorum?

depremin ustunden 1 sene gecti gitti bile ama ben hâlâ alisamadim cok fazla detay var nasil baslasim bilmiyorum kucuklugum o evde gecti ananem beni cok severdi dedemin sevgisini pek hissedemedim ama biliyordum beni sevdigini insan torununu sevmez mi son zamanlarda gidemedim yanlarina annem gitti ben sıkılıyorum diye gidemedim deprem gecesi babam cikardi onlari bizim sulale birlesti enkaza hucum ettiler ben yoktum onlari bi transitle mezarliga tasidik ben arka tarafta onlarla beraber gittim dedemin sarıldığı perde kipkirmiziydi ananem tuhaf duruyodu daha sonra ogrendim anneannemin kafasi ezilmis kirec dusmus fotograflarini gördüm inanilmaz kotu agliyorum hergun onlari dusunuyorum kucukluk anilarim onlarin bana bakisi sesleri cok garip hissediyorum icimde anlatamadigim seyler yasiyorum benim sorunum nedir ruh hastasi miyim deli miyim onlar öldü ben neden yasiyorum onlarin yanina gitmek istiyorum ölümden korkmuyorum dini inancim yok sadece neden gidemedigimi bilmiyorum yarınım yokmus gibi yasiyorum henuz 17 yasindayim saclarim bembeyaz oldu 1 sene icinde onlar olsaydi beni kollardi severdi bayram geldj gidicek yerim yok öpücegim el yok onlarin evinde geziyorum bazen hayali sekilde dolasiyorum anneannemle konuşuyorum bana bakiyo gulumsuyo cok tatli bi sekilde sorudan cok icimi dokmusum Şu an farkettim

Depremde anneannem ve dedemi kaybettim garip duygular hissediyorum?
Cevapla