Ailem bana eski benin daha iyi oldugunu soyluyor?

babam bana bazen eski benin daha iyi oldugunu dile getirir aslında pekte haksız sayılmaz eskisi kadar iyi biri oldugumu dusunmuyorum. bazen dısardan eve gec geliyorum, arkadaslarımın istegi uzerine kalmayı tercih ediyorum eve geldigimde neden geciktigimi sorduklarında arkadaslarımın istegi uzerine ya da baska herhangi bir sebep dile getiriyorum zaten sen benim sözümü degil arkadaslarının sozunu dinlersin diyor ki zaten arkadaslarımdan en basta nefret ediyor neredeyse hiç sevmiyor gerçekten gereksiz insanlar olduklarına inansam babam için çoktan vazgeçerdim. bazen eve gec geldigimde sigara mi kokuyosun sen ictin mi tarzı sorulara maruz kalıyorum ve her seferinde hayir diyorum sen degil arkadasların icmistir diyorlar birsey diyemiyorum bazen eve sakız çiğneyerek girdiğimde neden sakız çiğniyorsun bir şey mi içtin diye sorulara maruz kalabiliyorum ama kafamda asla oyle seylere girmeyecek kadar ucube olmadigimi da biliyorum ama onlara bunu kanıtlayacak kadar guvenilir değilim. onları gururlandırmak istiyorum baska insanların basarısı altında ezildiklerinde benim basarisizligim yüzünden küçümsendiklerinde rezil hissediyorum, kendimden nefret ediyorum bir daha bu olmayacak diyorum ama her seferinde aynı seyleri yapmaya devam ediyorum özel okula gidiyorum özele gittigim icin kendimi onlara yükmüş gibi hissediyorum napmam gerek bilmiyorum cogunlukla guvenlerini kiracak seyler yaptım ve bunları duzeltmek, ailemin bana olan eski güvenini kazanmak istiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
yaşım 16
Ailem bana eski benin daha iyi oldugunu soyluyor?
Cevapla