AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
İnsanlara değer v rmezseniz hep ön planda olursunuz
Kendinin önceliği olmalısın hayatın bana en iyi öğrettiği şeylerden biri
Şehir doğru mu
Değil
Niye öyle yazdın madem?
Geri planda olmak daha iyi temiz kalırsın
Öyle mi diyorsun? Zaten öyle bir rüzgardı geldi geçti. Şu an umursamıyorum geri planda kalmayı. 😁
Hee sorunun aldığı cevap sayısını şimdi gördüm. Şimdilik geçer tabi sorunun etkisi geçince yine aynı hisselere kapilirsin
İlk defa bir soruma bu kadar cevap geldi. Bende şaşkınım. 😂 İnsan bazen bir duygusal boşluğa düşüyor. Hep ondan oluyor bunlar 😂
Neden böyle düşünüyorsun
Artık böyle düşünmüyorum 😁
Sevindim hayat enerjini kaybetme hiç
Arada böyle bir boşluğa düştüğüm, kendi kendime psikolojimi bozduğum oluyor. Ama geçiyor birkaç güne. 😁
Kimin bozulmuyor ki bazen olumsuz düşünceler sarar insanı
Herkese olan bir şey değil mi? An geliyor insan karamsarlığa kapılıyor... İnsanız çünkü 😇
Yinede yaşamak güzel
yeter ki yaşamasını bil
Öyle tabi. Her şeye ve herkese rağmen...😇
Hayatımız da olumlu insanlar kadar olumsuz insanlar da yer alıyor onlara rağmen mutlu olmak önemli
Kesinlikle öyle 😇
Hayat kısa mutlu olmaya bakacaksın, seni üzen geri götüren insanları ilk durakta bırakacaksın
Bırakıyorum da bırakamadıklarımızda var. 😁
İstersen bırakırsın
Babanı seçemiyorsun bırakamıyorsun. Olduğu gibi kabul ediyorsun. 😇
sana zararı ne peki?
İstersen özelden de yazabilirsin
Bakımsız öz güvensiz veya çirkin olma ihtimalin?
Üçü de yok😁 zaten soruyu sadece karşı cins için sormadım. Babamında öncelik listesinde baya sonlardayız mesela 😁
O babanızın sorunu. Sizlik bişey yok. Üzülmeyin siz kendinizi önemserseniz gerisi önemsiz.
Dönem dönem karamsarlığa kapılıyor insan ister istemez tabi ama geçiyor neticede. 😇
İlgini sevgini çok fazla belli ediyorsundur
Olabilir. Çok sevgi dolu bir insanım sanırım 😁
Böyle olunca değer görmüyorsun iste
Herkesi doğrudan öncelik yapıyor olabilirsin.
Olabilirim😁
O konuda daha dikkatli ol o zaman
Kendine değer ver böyle düşünmek bile doğru değil.
Kendime değer veriyorum zaten. Ama insan insana muhtaç. İllaki bir ilgi istiyor insan.
İşte onu demek istemiştim belki de seni güçsüz görüyorlar ve bu yüzden geri plana atıyorlar.
Belki uzak kaldığın için bazı şeylere
Ne gibi?
El tutma gibi verilen sevgiyi geç algılama fazla ilgi göstermeme
Hiç sevgilim olmadı ve evet bana karşı gösterilen ilgiyi çok çok geç anladığım zamanlar oldu. Bazen seneleri buluyor. İş işten geçtikten sonra yani. 😂
O zaman kendini eleştir bu konuda neden ben böyleyim değişme gitmiyorum
Nasıl değişilir ki? Benim aklım hep sonradan geliyor başıma. 😂
Aşk romantizm filmleri izle
Biraz hayal Gazi filmlerini izleme😂
Ben daha çok dövüş, yarış, yahut kült filmler izliyorum. Aşk çok sarmıyor beni. Vıcık vıcık geliyor 😂😂
O zaman yapacak bir şey yok erkek Fatma kal hayata😂 veya şabaniye filmini izle
Olur izlerim. Şaban, Şener Şen filmlerinin hastasıyım zaten.😂😂
Ama erkek fatma değilim ben 😂
Sen yılanmış şarab gibisin boş ver herkesi zeki müren gibi ol😂
Kötü bir şey mi söyledin anlamadım🙈😂
Yok ya demedim yani müzeliksin demek istedim
Bu da kulağa iyi bir şeymiş gibi gelmiyor yalnız. 😁😁
O zaman kendini güncelle
Nasıl yapıldığını da söyler misin? Ben bilmiyorum. Teknolojiyle aram yok pek😁
Google amcaya sorabilirsin😂
Babam her şeyi google amcaya soruyorum diye kızıyor😂😂😂
Yani ben mi ders veriyim sana😂
Birkaç taktik versen olmaz mı? 😂
Olmaz heyecan yaratmaz sende
Teşekkür ederim çok yardımcı oldun😂
Rica ederim yazarsın istersen
sevgililerinin önceliğisindir
Sevgilim yok 😂
hiç
mi olmadı dkckf
Hiç olmadı 😂😂
ağır yokluktasın fkfkflf
Birazcık ilgiye ihtiyacım var evet ama yoktukta değilim. 😂
sen bi manita yapta dkfkf
Ne manitası? Uygun birini bulursam evleneceğim. Kimse sevgili olmaz zaten benimle. 😂😂
Sence sen kendinin önceliğimisin?
Önceden randevu almalısın
Sen kendini bile sevmiyorsun ki
Doğru kişiler olmadığı için olabilir
Neden öyle olduğunu düşünüyorsun ki
Ben önceliğim yapayım seni gel.
Kendinin önceliği olmaya bak.
Değerinin olmadığı yerde durma
Benimle tanışmamışsın daha
4 bilinmeyenli denklem bilemeyiz
Seninle alakalı durum
Neden?
Nasil birisin
Demek ki kendinden çok ödün veriyosun
Fazla iyi niyetli olmandan dolayı olabilir.
Belki birilerinin önceliğisin
Bari beğenseydin
Baskın degilsindir bence
sen kendini sevmezsen seni kimse sevmez
Herkese çok fazla yüz veriyorsundur benim gibi
Ne konu bakımında
Etkileyici değilsin o zamn
Çünkü daha benimle tanışmadın 😊😊🌹🤗
doğru insana denk gelmediğin için
Sen kendini önceliği misin bunu sordun mu kendine?
Bende değilim çokta şeapmamak lazım
Kusursuz isen olabilirsin
Kendine değer vermedigin icin
Sana önemli bişey sorucam
Evet?
Yani cinsel ilişki yasadinda ondan mı bulamiyosun bizim erkekkler şey biraz
Kendinin önceliği misin?
Sorunu kendinde aramalısın
Bende geri plandayin tinlamiyorum bile
Önce kendini sev kendinin önceliği ol
Benimle evlen. Önceliğim ol
Sende sorun vardır belki
üzülme bende öyleyim
Sende üzülme 😇
Doğru insana denk gelmemişsindr
İlla karşı cins olarak düşünme. Annemin bile önceliği abim. Ayrım yaptığından değil gerçi, abim çok gündem yarattığından. 😁 Babamın zaten bize gelene kadar çok kabarık bir listesi var.
Konuşmak ister misin?
Bu soruya bile ağlıyor oluşum çok mu saçma? 🙈😂
Bendede aynı durum
Zor kız ol
Umursamaz olursan olur
olursun canım cekıngen olma kendınden emın ol
Evet neden değiliiz
Çok değer verme
Kime göre
Sende gizlidir
yalnız değilsin
Benim ol
Çok sevdiğimiz değer verdiğimiz için
Elbet bir gün reis
Çok değer verme
Belkide kendini öncelik haline getirmen lazım
Bu dünyada kim el ustundeki
Olursun