Neden ne yapsamda, hiç kimsenin önceliği olamıyorum? Aranızda benimle aynı hissi paylaşan var mı? Detay?

Burda kast etmek istediyim. Birinin en yakın arkadaşı olmak felan değil onun için diğer tüm arkadaşlarından daha özel olmak. Nasıl o benim için öyleyse yani. Ne bileyim biri olsun istiyorum sadece onunla konuşuyum onunla birlikte gülüyem eğleniyim ağlayım. Bir birimizi koruyalım. Başkaları girmesin. Ya da başkaları bize bakıp imrensin. Ortamız olmasın hep yan yana olalım. Kime el attıysam ya başkasına satdı ya başkasını buldu ya da beni sevmedi. Son karar olsrak pes etdim. Eskisi gibi yalnız yaşamaya devam edicem. Aranızda benimle aynı hissi paylaşan var mı?
Neden ne yapsamda, hiç kimsenin önceliği olamıyorum? Aranızda benimle aynı hissi paylaşan var mı? Detay?
Cevapla