Evliyim. Eski iş arkadaşım bana duygularını ifade etti. Samimi olabilir mi?

Pandemi zamanında arkadaşça sohbet ediyorduk. Eşimde biliyordu. Görüyordu. Normaldi. Çok sık mesaj atmaya başlayınca ben arkadaşlar bu kadar sık mesajlaşmaz diye rahatsızlığımı dile getirdim ve benden uzaklaştı. Sonra pandemi bitti. Ben bunun amiri oldum. O süreçte resmi ama samimi iletişim vardı. Farklı yerlere tayin olduk. Bana arada mesaj atmaya başladı tekrar. Bir gün bana seni seviyorum diye mesaj atmış. Arkadaşlar sever birbirini dedim geçiştirdim. Sana itiraf etmem gereken şeyler var dedi. Ben seni anladım duygusal boşluktasın, duymak istemiyorum , umarım karşına senin de iyi insanlar çıksın dedim. O gün aramız açıldı. Geçenlerde tekrar mesaj attı, görüşelim kahve içelim diye. Bu ısrarından dolayı rahatsız oluyorum, senle iletişimde kalmak bile bana kötü biri gibi hissettiriyor , umarım karşına seni olduğun halinle kabul edecek iyi insanlar çıksın dedim vedalaştım. Cevap yazmadı. Geçenlerde bana ağlamaklı ses kaydı atmış. Sana artık asla yazmayacaktım ama dayanamadım, ben senden çok hoşlanıyorum, yıllardır hep itiraf etmek istedim ağzıma tıkadın, kursağımda bıraktın, çok özledim seni, daha itiraf etmek istediğim çok şeyler var sana, ölür müsün bir kere dinlesen diye mesaj atmış.

Üzmekte istemiyorum. Bir arkadaşlığımız ortak alanımız var. Bak sen özgür bir adamsın ama ben değilim dedim. Konuşarak olmayacağına ikna etmeye çalıştım. En son bana dediği ben senden çok etkileniyorum, çok yükseliyorum. Sen beni kaldıramazsın, benden uzak dur demiş.

Anlayamadım adamı sanki ben ona mesaj atmışım da kendini zor tutuyor gibi bu halleri iyice dengesizleştiğini mi gösteriyor sizce de?

Engelledim bu arada her yerden. Ama kalbim ağrıyor resmen. Neyin içine düştüm ben diye.

Evliyim. Eski iş arkadaşım bana duygularını ifade etti. Samimi olabilir mi?
Cevapla