Ergenlikteki erkek kardeşe nasıl davranmalı?

Merhaba arkadaşlar bir konuda sizden Bi akla ihtiyacım var Benim 18 yaşında bir erkek kardeşim var son 3 yıldır hayatımızı tam anlamıyla alt üst etmiş Ergenliktir diyip geçiştiriyoruz ama artık bazı şeyleri beni ciddi anlamda korkutuyor 5 kız kardeşiz ve tek erkekte o okulu bıraktı 16 yaşındayken yüz kızartıcı şeyler yaptı sigara kullanıyor yokluktan anlamıyor keyfine düşkün rahat biri hayatı 2 şeyden ibaret sokak ve telefon belli bir süre disarrda gezer eve adım attığı gibi de telefona sarılır bu böyle böyle devam ettikçe artık 24 25 saat uyumamaya başladı okul yok iş yok ama luksten de vazgeçmiyor günde 2 paket sigarası ve bom boş bir hayat onunla bu konuda çok catistik baktık olmuyor kendi haline bıraktık ama daha beter bir hal aldı ve bize zarar verecek diye korkuyorum ondan nefret ediyorum Allah evladın hayırlısını versin benim erkek kardeşim gaddar korkunç bir insana dönüşmüş yaptıklarını asla sorgulamıyor ben ne yapıyorum demiyor Ona bir iş bulduk başladığı gün iphone istedi ben çalışıp ödeyecem dedi kızdık babama saldırıp onu dönünce mecbur gidip aldık ve 2 gün daha ise gidip oranın da huzurunu bozarak isten atıldı kaldık 40 bin TL borçla bana bu çocuğun hareketleri normal gelmiyor ona 2 saat dil döktük kendine çeki düzen ver diye bana dediği şey kendi kendine konuştun ben bor türlü böyle bir insan olduğunu kabullenemiyorum çok zoruma gidiyor ama elimden birsey gelmiyor bir akla ihtiyacım var özellikle abilerim kardeşlerim cevaplarsanız çok sevinirim belki onun şimdi ki hallerini siz daha iyi anliyorsunuzdur bundan sonra ne yapmam gerekiyor bu durumlari bitecek mi hersey duzelecek mi çünkü artık ailem için korkuyorum ve çok çaresizim

Ergenlikteki erkek kardeşe nasıl davranmalı?
Cevapla